Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

„Áno, šéfe“ sledovanejšie ako Partička, Joj Plus opäť s veľkým náskokom pred TV Doma (12-54)

24.05.2011, 13:22 | TV Joj

V pondelok sa na TV JOJ darilo spravodajstvu – jednotkou na trhu boli Noviny TV JOJ, Šport aj Noviny o 12:00, nadpriemer zaznamenali aj Krimi noviny. Pôvodné slovenské seriály Panelák a Profesionáli dosiahli nadpriemer najmä u mladých divákov a tradične v Bratislavskom kraji, relácia „Áno, šéfe“ s Jardom Žídekom mala v 12-54 viac divákov ako Partička. Výrazný nadpriemer dosiahla opäť Pluska, ktorá v primetime štvornásobne predstihla TV Doma.

  • Tlačiť
  • 0

V pondelok sa na TV JOJ darilo najmä spravodajstvu, ale nadpriemer dosiahla aj pôvodná tvorba. Jednotkou na trhu v čase svojho vysielania bola hlavná spravodajská relácia Noviny TV JOJ s podielom 35%Šport s podielom 32,3%. Krimi noviny dosiahli nadpriemerný podiel 31,9%. Na pravé poludnie vysiela TV JOJ spravodajskú reláciu Noviny o 12:00, ktorá bola včera jednotkou na trhu s podielom 25,8%

Denný seriál Panelák dosiahol nadpriemer už tradične v Bratislavskom kraji 12-54 s podielom 33,8%, ale aj medzi mladými mužmi 15-24 s podielom 31,8%. Nasledujúci komediálny seriál Profesionáli bol najsledovanejším programom TV JOJ a získal podiel 23,9%, pričom jednotkou na trhu bol napríklad u mladých mužov 15-24 s podielom 39,2%, ale aj v Bratislavskom a Žilinskom kraji 12-54 s podielmi 30,9%31,4%.  

V pondelok večer po 22:00 hodine sa darí relácii Áno, šéfe, ktorá včera dosiahla podiel 26,5% a v počte divákov 12-54 predstihla v tom čase vysielanú Partičku na konkurenčnej televízii. Áno, šéfe bolo jednotkou v mestách (5-100 tis. a viac obyvateľov) s podielom 31,3%, v piatich krajoch (napríklad v Bratislavskom kraji 12-54 s podielom 32,9%, v Košickom kraji 12-54 33,4%, či Trenčianskom kraji 12-54 s podielom 33,7%). U mužov 25-34 dosiahol podiel na trhu až 35,2%

Súdna sieň dostala tento týždeň nového súpera v podobe relácie Štyri svadby a podobne ako v konkurencii relácie Bez servítky aj túto reláciu v celkovom počte divákov predstihla. V 12+ získala o 86 tisíc divákov viac (Súdna sieň 32,6%, Štyri svadby 22,8%). V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla Súdna sieň nadpriemerný podiel 27,8%.  

Opäť sa darilo JOJ PLUS, ktorá v primetime dosiahla podiel 5,1% a štvornásobne tak predstihla konkurenčnú TV Doma. Televízie s logom JOJ získali spolu podiel 26% celodenne a 29,6% v primetime. 

Jozef Gogola
Vedúci PR TV JOJ 

Podiely na trhu sú uvedené za cieľovú skupinu 12-54, pokiaľ nie je uvedené inak.
Zdroj dát: PMT/TNS

 

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)