Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

„Áno, šéfe!“ s rekordnou sledovanosťou, Joj Plus rekordná v prime-time

05.04.2011, 13:16 | TV Joj

Jarná novinka Jojky – „Áno, šéfe!“ - získala v pondelok večer doteraz najvyššiu sledovanosť aj podiel na trhu. Darí sa Pluske, ktorá dosiahla svoj doteraz najvyšší pondelkový primetime podiel.

  • Tlačiť
  • 0

„Áno, šéfe!“ si včera večer pozrelo doteraz najviac divákov. Podiel relácie dosiahol 26,6%, na pokrytí JOJ to bolo 27,6%, pričom najvyššie podiely relácia zaznamenala opäť v najbonitnejších cieľových skupinách a regiónoch – v mestách (5-100 tis. a viac obyvateľov) bol podiel 32,7%, V Trenčianskom kraji 12-54 35,6%, v Bratislavskom kraji 12-54 33,5%, medzi ženami 25-34 podiel 33,9% a medzi mladými mužmi 25-34 dosiahol podiel až 41,9%!

Darilo sa aj „seriálu roka“ Profesionáli, včera s podielom 22,5%, na pokrytí 23,5%, pričom výraznejší nadpriemer zaznamenali opäť v mestách (5-100 tis. a viac obyvateľov) s podielom 28,9%, v Bratislavskom a Žilinskom kraji 12-54 s podielmi nad 27% a medzi mužmi 35-44 s podielom 30,3%.

Naďalej sa darí Pluske, ktorá si včera pripísala ďalší rekord. V primetime dosiahla svoj doteraz najvyšší pondelkový podiel – 4,2%, na pokrytí to bolo až 5,1%. Darí sa najmä seriálu Simpsonovci, ktorý v konkurencii spravodajských relácií dosiahol včera podiely 3,9% a 5,5%! Pondelkovú večernú ponuku Plusky od včera obohatil seriál CSI: Kriminálka Miami a dosiahol podiely 3,8% a 4,9%.

Jozef Gogola,

Vedúci PR TV JOJ

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)