Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Trhový podiel TV

  Trhový podiel TV (%) Medziročný pohyb (%) Pohyb medzi 2 týždňami (%)
1. TV Joj18,03,90,8
2. TV Markíza16,0-5,50,2
3. Jednotka11,41,3-0,6
4. Doma3,9-0,7-0,9
5. Dajto3,6-0,10,0
6. Plus2,9-0,7-0,3
7. Dvojka2,4-1,80,5
8. Wau2,40,30,0
9. Ta32,00,1-0,2
10. Prima Plus0,2NANA

 

Vyberte obdobie

Vložiť na svoj web

prieskum trhu a médií na
www.mediansk.sk