Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Slovník

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Celoplošná televízia

Programová služba pokrývajúca územie celej republiky, ktorú môže prijímať viac ako 80% obyvateľov.

Cieľový divák

Skupina divákov členená podľa demografických, sociálnych, spoločenských faktorov pre ktorú je primárne určený určitý vysielaný titul. Termín podstatný pri predaji reklamy, na Slovensku sa na konkrétne cieľové skupiny málokedy zameriava.

Content producer

Producent (výrobca) televíznych formátov, od ktorého televízna spoločnosť (broadcaster) nakupuje konkrétne tituly, ktoré následne prostredníctvom programmingu a programových slotov nasazuje do programovej štruktúry.