Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Viva Metropol hovorí o konci „turbulentných časov“. Spustila kampaň

30.05.2016, 17:19 | Martin Poláš | © 2016 News and Media Holding

Bratislavské rádio Viva Metropol sa u poslucháčov aktuálne mieni zviditeľniť novou kampaňou, ktorú stanica nasadila v outdoore a printoch. Používať zároveň začína nový slogan.

  • Tlačiť
  • 0

Viva Metropol v tlačovej správe priamo konštatuje, že má za sebou turbulentné časy a do povedomia poslucháčov sa chce dostať hitmi všetkých dekád, vtipnými moderátormi a aktuálnymi informáciami z hlavného mesta.

V éteri stanice počuť niekoľko nových prvkov vo zvukovej grafike. Zároveň sa ustálil program, v ktorom je viacero moderovaných blokov na čele s pravidelnou rannou reláciou Dobré ráno, Bratislava.

Aktuálnu kampaň odštartovalo rádio v máji, využilo pri nej slogan „Počúvaj rádio, sleduj cestu“. Obsah bol naviazaný na dopravný servis stanice, ktorá vodičov zároveň vyzývala, aby pri šoférovaní venovali pozornosť premávke.

„V júni prichádzame s novým sloganom Hity všetkých čias a ostávame pri rovnakej grafike ako predchádzajúci mesiac,“ uviedol Ivan Lacho, konateľ spoločnosti Intersonic, ktorej patrí licencia na vysielanie stanice. Doteraz stanica používala slogan „Najlepšia hudba všetkých čias“.

Viva Metropol sa prezentuje na stovke outdoorvých plôch v Bratislave, z printov inzeruje v časopisoch Môj Dom, Interview či Exkluziv. 

Rádio je aktívne aj na Facebooku, kde využíva profil pôvodného Rádia Viva, na ktorého frekvenciách v súčasnosti vysiela Rádio Vlna zo skupiny Radio Services.

Samotná Viva Metropol má dve frekvencie – 94,9 MHz a 101,1 MHz Bratislava. Na oboch pôvodne vysielalo Superádio, ktoré sa pretransfmormovalo vo februári 2014 na Vivu Metropol. Intersonic pri tom spočiatku spolupracoval aj s ľuďmi, ktorí stáli za pôvodnou Vivou na čele s Milanom Kodajom, no vlani sa stanica vybrala vlastnou cestou.

Vlani v septembri sa stanica odchýlila od pôvodného formátu Oldies AC a prešla na univerzálnejší playlist s novšími skladbami. Vo februári tohto roka zmenila Viva Metropol sídlo, keď začala vysielať z priestorov Polus Tower. Predtým mala prenajaté priestory v rovnakej budove, kde sídli Fun rádio. 

I. Lacho v tom čase hovoril o možnej spolupráci s celoplošnou stanicou pri predaji reklamy, k čomu však nedošlo. Fun rádio cez media representative Radio Group spolupracuje s viacerými regionálnymi stanicami. Samo má rezervovanú ochrannú známku na názov Rádio Bratislava, ktorá naznačuje ambíciu metropolitného projektu, stanica so k zámeru s ňou v minulosti opakovane nevyjadrila.

Viva Metropol podľa webu predáva reklamu samostatne. Na stránke nemá uvedený cenník, len kontaktné údaje na obchodné oddelenie.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Viva Metropol

Diskusia (0 reakcií)