Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Tržby Spotify a spol. čoskoro prekonajú reklamné výdavky do rádií

22.10.2018, 14:48 | reb | © 2018 News and Media Holding

Predaj hudby na platformách, akými sú Amazon Music či Spotify neustále rastie. Navyše, všetko nasvedčuje tomu, že onedlho budú ich obraty predstavovať viac ako sumárne reklamné výdavky do rádií. Vyplýva to z prognózy, ktorá sa týka Nemecka, jedného z najsilnejších európskych trhov.

  • Tlačiť
  • 0

Odhady berlínskej spoločnosti Goldmedia uvádzajú, že streamingové hudobné platformy zarobia v Nemecku v roku 2018 na príjmoch z predplatného dokopy približne 656 miliónov eur. Táto suma predstavuje okolo 80 percent čistých reklamných výdavkov, ktoré zaznamenali rozhlasové stanice.

V budúcom roku sa však už má tento rozdiel zmenšiť. Goldmedia uvádza, že streamingové služby budú mať v roku 2019 tržby 783 miliónov eur, pričom reklama v nemeckých rádiách bude stáť 803 miliónov eur.

Stagnujúce alebo len pomaly rastúce reklamné výdavky majú hudobné aplikácie napokon predbehnúť 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy rádiá, reklamné výdavky, Spotify

Diskusia (0 reakcií)