Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Rádio Aligator mení vlastníka, od apríla má nástupcu s novým formátom

01.04.2019, 12:38 | Martin Poláš | © 2019 News and Media Holding

Bratislavské Rádio Aligator po rokoch opäť prešlo rebrandingom, čo tentoraz súvisí s pripravovanou zmenou vlastníka. Po novom vysiela ako rádio The End s upraveným hudobným formátom. Aligator pôsobil na trhu od roku 2010.

  • Tlačiť
  • 0

Radio Aligator s podtitulom Classic Rock Radio vysielalo v Bratislave na dvoch frekvenciách – 97,2 MHz Devínska Nová Ves a 97,2 MHz Technopol. Orientované bolo na rockovú hudbu.

Od apríla je značka minulosťou, na frekvenciách vysiela už nástupca – rádio The End. Presadiť sa chce alternatívnym hudobným formátom.

Alternatívne rádio

Nová stanica sa chce playlistom odlíšiť od ostatných komerčných rádií. „The End vznikol na základe potreby poslucháčov, ktorí preferujú nemoderovaný formát s hudobným zameraním na kvalitnú hudbu od 90. rokov až po súčasnosť, avšak bez ‚lacných hitov‘, ktoré sú súčasťou ponuky každého mainstreamového rádia,“ informuje stanica v správe pre médiá.

Marketingovým konzultantom nového rádia je Andrej Csino, kreatívny a strategický riaditeľ reklamnej agentúry Core4. „Rádio chce osloviť svojou ponukou generáciu 30+, ktorá sa hlási k odkazu legendárneho bratislavského rádia Ragtime. V marazme prevládajúceho a uši ubíjajúceho hudobného priemeru v našich rádiách vnímame u tejto bratislavskej cieľovky pretrvávajúcu potrebu tohto formátu. Je to navyše vysoko bonitná a vnímavá skupina ľudí, čo je mimoriadne atraktívne pre potenciálnych inzerentov,“ uviedol A. Csino.

Na projekt rádia The End, teda v preklade „koniec“, odkazuje už aj pôvodný web Aligatora, kde informuje poslucháčov o „bratislavskej alternatíve bez kecov a lacnej zábavy“.

Logo rádia The End (farba pozadia variuje)Zdroj: Rádio The End

V pondelok dopoludnia stanica hrala skladby od interpretov ako Fall Out Boy, Garbage, Kaleo, Beastie Boys, Hozier, The Cardigans či Red Hot Chili Peppers.

Alternatívny formátom sa bude snažiť osloviť aj zadávateľov reklamy. „Je

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)