Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Fun Radio sa v novej kampani ospravedlňuje za Adelu a Sajfu

19.09.2007, 11:20 | Lukáš Kočišek | © 2007 News and Media Holding

Fun Radio spúšťa novú marketingovú kampaň na podporu svojej rannej show Run Fun s moderátormi Adelou Banášovou a Matejom "Sajfom" Cifrom.

  • Tlačiť
  • 0

fun_radio_logo-1.gif

Fun Radio spúšťa novú marketingovú kampaň na podporu svojej rannej show Run Fun s moderátormi Adelou Banášovou a Matejom "Sajfom" Cifrom. Tlačový inzerát má podobu ospravedlnenia, na ktorom sú zobrazení previnilo sa tváriaci moderátori. Od včerajšieho dňa pribudli aj televízne spoty.

"Je to začiatok rozsiahlej kampane na prevýchovu. Dlhodobo to Adela a Sajfa preháňajú a som rád, že si konečne vstúpili do svedomia. Predsa len sa patrí poznať hranice zábavy," odpovedal na otázku Mediálne.sk generálny riaditeľ Fun Radia Patrik Ziman. Podrobnejšie informácie o aktuálnych marketingových aktivitách stanice nateraz nechcel uviesť.

Ide o prvú marketingovú aktivitu Fun Radia po podpore rozsiahlych aprílových zmien týkajúcich sa menej častého nasadenia moderátorov a zvýšenia podielu hudby vo vysielaní.

Fun Radio je dlhodobo na tretej priečke v rebríčku počúvanosti slovenských rádií, podľa druhej vlny prieskumu Market & Media & Lifestyle - TGI agentúry Median SK stanicu "počúvalo včera" priemerne 502-tisíc poslucháčov, čo predstavuje počúvanosť na úrovni 11,3 %. Rádio si nateraz udržuje výraznejší nárast počtu poslucháčov ešte z konca minulého roka, kedy ich pribudlo takmer 70-tisíc.

fun_radio_reklama_run_fun.gif

Televízne spoty aktuálnej kampane

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)