Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Best FM má už len jeden moderovaný blok, nasadilo kampaň

09.03.2017, 12:47 | Martin Poláš | © 2017 News and Media Holding

Rádio Best FM v týchto dňoch spustilo imidžovú kampaň na podporu značky. Stanica sa po novom profiluje ako spravodajské rádio, čo zdôrazňuje aj v inzercii. Niektorých moderátorov sa rádio zbavilo.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 1

K zmene konceptu pristúpilo Rádio Best FM začiatkom roka, čomu sa prispôsobila programová štruktúra. Moderovaným blokom je už len ranná šou medzi 6. a 10. hodinou, v ktorej sa poslucháčom prihovárajú Petra Podkonická a Adam Bačkor.

Počas zvyšku dňa hrá Best FM hudbu, upustilo tak od moderovaných pásiem v čase od 10. do 18. hodiny. V rádiu skončili spíkri Juraj Turis a Eva Peterová.

Vysielanie počas dňa dopĺňajú husto nasadzované spravodajské bloky vysielané ráno do 9:00 každú štvrťhodinu a následne do 18:00 každých 20 minút. Správy vysiela rádio už aj cez víkendy. Spravodajským tím Best FM tvoria Iveta Michalíková, Vlaďa Pôbišová, Miroslav Held, Lucia Slováková a Mária Zelinová.

Hudobne sa stanica naďalej profiluje ako oldies rádio – hrá hity od 70. rokov po rok 2007. Vzhľadom na svojom formát má zároveň na celý rok 2017 udelenú výnimku z kvót na nové domáce diela, nemusí tak hrať skladby nie staršie ako päť rokov.

Spravodajský rozmer rádia majú podčiarkovať aj priame prenosy z tlačových konferencií a brífingov, ktoré Best FM začala zaraďovať do vysielania.

„Súčasnému rozhlasovému segmentu na Slovensku chýbalo rádio zamerané na spravodajstvo. Vnímali sme túto situáciu ako príležitosť priniesť niečo nové. Dôkladne sme zmapovali trh a požiadavky poslucháčov. Vyšlo nám, že spravodajstvo musí byť alfou a omegou našej stanice,“ uviedol riaditeľ stanice Dušan Kalný.

Koncept spravodajskej stanice zdôrazňuje Best FM aj v aktuálnej kampani, podľa D. Kalného je najväčšou v histórii stanice. Vizuály sa objavujú v online, outdoore a printoch vrátane celostránkových inzerátov v denníkoch. Cieľom komunikácie je zvýšiť povedomie značky.

Vizuál Rádia Best FMZdroj: Rádio Best FM

Best FM tento rok uviedlo ešte ďalšiu novinku – rádio začalo digitálne vysielať v českom multiplexe prostredníctvom T-DAB+ siete. „V súčasnosti hľadáme partnera, s ktorým by sme mohli začať digitálne vysielanie aj na Slovensku, “ načrtol D. Kalný.

Počúvanosť Best FM nie je oficiálne známa, keďže Median SK vo svojich výstupoch neprezentuje stanice s počúvanosťou nižšou ako 40-tisíc ľudí. Agentúra navyše médiám sprístupňuje len rebríček desiatich najpočúvanejších staníc. Best FM vysiela terestriálne na 22 frekvenciách, vysielanie šíri aj satelitom.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 1

Tagy Rádio Best FM