Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Trnavské rádio má novú kampaň. Na vizuáloch sú Bellušov vodojem aj cukrovarský komín

30.09.2019, 09:51 | Trnavské rádio

Trnavské rádio štartuje október s novou imidžovou kampaňou. Celkový koncept kampane sa sústreďuje na poslucháčov, obyvateľov regiónu Trnava.

  • Tlačiť
  • 0

„Trnava je skvelým miestom pre život, máme radi náš kraj, a chceme to povedať ilustráciou,“ hovorí programový riaditeľ Dušan Vančo.

Ilustrovanú kampaň pripravilo Trnavské rádio vo vlastných kapacitách v spolupráci s Malina Studio.Cukrovarský komín a vodojem Emila Belluša sú v kampani prepojovacími prvkami. Za vizuálom kampane stojí trnavská rodáčka, talentovaná ilustrátorka Simona Čechová.

Sloganom „Čo je trnavské, to je dobré“ potvrdzuje Trnavské rádio svoj regionálny pozicioning. „Bavíme poslucháčov, a zároveň im prinášame užitočný obsah. Sme moderným rádiom, ktoré sa stalo prirodzenou súčasťou regiónu,“ dodáva Vančo.

Vizuály imidžovej kampane budú v lokálnych printoch, out of home médiách a v online podobe.Trnavské rádio je regionálna rozhlasová stanica vysielajúca z Trnavy na frekvencii 103,9 MHz.

Podľa posledného prieskumu agentúry AKO, je treťou najpočúvanejšou stanicou v meste Trnava, a zároveň jednotkou v znalosti medzi obyvateľmi. Ladí ho približne 23 000 poslucháčov.

Vizuál kampane Trnavského rádiaZdroj: Trnavské rádio

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)