Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Zostať v spojení a zdieľať zážitky. Orange promuje internet novým spotom

09.09.2019, 12:20 | reb | © 2019 News and Media Holding

Operátor Orange spustil začiatkom septembra novú kampaň, ktorou komunikuje pokrytie pevným internetom. Súčasťou kreatívy z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett je aj nový spot, v ktorom Orange zavítal na viacero známych miest Slovenska.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

Orange

„Zostať v spojení a zdieľať zážitky, na to treba doma poriadny internet. Chápeme, preto sme rozšírili pokrytie pevného internetu pre najviac slovenských domácností,“ približuje operátor novú ponuku.

Orange ju podporuje aj novým spotom, ktorého produkciu zastrešila spoločnosť Leopard production. V hlavných úlohách je skupina priateľov, ktorá sa vydá do rôznych kútov krajiny. Režisérom spotu je Max Turek.

Nová kampaň odštartovala uplynulú sobotu, beží v televízii, OOH, online a BTL. Orange v nej pripomína, že odteraz poskytuje „pevný internet pre takmer 1,7 milióna domácností“.

Ako približuje Wiktor Leo Burnett, použitá pieseň v spote je Orange Love 2019, ktorej názov nadväzuje na balíky služieb operátora Love.

Zdroj: Facebook

Vizitka kampane

  • Kreatívny riaditeľ: Peter Kačenka
  • Art director: Karol Krištofovič, Ivana Danišková
  • Copywriter: Tomáš Kučírek, Simona Luteránová
  • Account: Lucia Grancová, Eva Pevná, Mirka Tribulová
  • Cieľová skupina: Mass market
  • Mediálna agentúra: Unimedia
  • Názov pesničky použitej v spote: Orange Love 2019

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Orange

Diskusia (0 reakcií)