Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Zľavomat má u nás prvú televíznu kampaň, inú ako v Česku

13.06.2016, 16:00 | Vladimíra Orgoňová | © 2016 News and Media Holding

Zľavový portál Zľavomat.sk po piatich rokoch pôsobenia u nás spúšťa svoju prvú televíznu kampaň. Pripravil ju v spolupráci s reklamnou agentúrou Adbee.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

zľavomat

Kampaň bude nasadená od 13. júna do 10. júla. Spoty Zľavomat umiestnil do vysielania televízie Markíza a jej pridružených kanálov.

Cieľom kampane je odkomunikovať hlavné posolstvo podčiarknuté claimom „Nehľadajte inšpirácie tam, kde nie sú“. Portál celkovo nasadí štyri 10-sekundové televízne spoty, ktoré reflektujú, ako sa zmenilo vnímanie Zľavomatu v očiach zákazníkov. 

„Primárne ľudia nevyhľadávajú Zľavomat pre úsporu peňazí, ale najmä pre inšpiráciu, ako si užiť voľný čas, aké darčeky kúpiť blízkym a najmä kam ísť na dlhšiu či kratšiu dovolenku. Nový trend potvrdil aj veľký spotrebiteľský prieskum TNS Aisa z marca tohto roka. V tomto duchu sú vytvorené aj televízne spoty,“ uviedol marketingový manažér Zľavomat.sk Štefan Miho. 

Televíznu kampaň dosiaľ Zľavomat nemal, pri propagácii využíval v minlosti najmä nové médiá a menej tradičné spôsoby komunikácie so zákazníkmi.

Vlani na jeseň napríklad portál nahradil papierové kupóny QR kódmi, esemeskami či trhačkou priamo v aplikácii v smartfóne. Ľudia tak nemusia do reštaurácie či na dovolenku nosiť nápadné papierové kupóny, ktoré ich mohli odrádzať od nákupu. Zľavomat spustil v aplikácií aj novú službu, ktorá upozorní používateľov na aktuálne zľavy v okolí.

Prvú televíznu kampaň odštartoval materský Slevomat pred týždňom aj v Česku, interný tím spoločnosti na nej pracoval s agentúrou Czech Promotion. Zameraná je takisto na cestovateľské zážitky, no obsahovo je odlišná. Pätica spotov sa bude vysielať na Nove, slúžiť majú ako inšpirácia na dovolenku a zážitky.

Zľavomat patrí do nadnárodnej skupiny Slevomat Group, ktorá pôsobí okrem Slovenska v Českej republike a v Maďarsku si drží minoritný podiel. Na Slovensku patrí Zľavomat.sk spolu so ZlavaDna.sk k najväčším hráčom na trhu. V segmente zľavových portálov weby súperia o miesto trhovej jednotky, v roku 2014 tržby oboch prekročili 15 miliónov eur. 

  • Tlačiť
  • 0

Tagy zľavomat

Diskusia (0 reakcií)