Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

ZľavaDňa mení vizuálnu identitu. Z loga „vyhodila“ prasa

17.06.2016, 17:50 | Veronika Bartošová | © 2016 News and Media Holding

ZľavaDňa mení vizuálnu identitu – zmenou prešlo logo a majoritná časť webovej stránky. Portál sľubuje v blízkej budúcnosti ďalšie zmeny a avizuje letnú reklamnú kampaň.

  • Tlačiť
  • 0

„Za šesť rokov sme prešli výrazným vývojom, pri ktorom sme ako firma dospeli. Zmena loga je pre nás zavŕšením jednej éry,“ vysvetľuje šéf zľavového portálu Zdenko Hoschek.

Nové logo pôsobí elegantnejšie, z jeho vzhľadu spočnosť odstránila prasa s výraznou ružovou farbou. Podľa firmy má symbolizovať jednoduchosť, racionalitu a profesionalitu.

Zdroj: ZľavaDňa

Zdroj: ZľavaDňa

„Nová identita viac zohľadňuje veľkosť firmy, pre ktorú momentálne pracuje viac ako 120 ľudí v troch krajinách strednej Európy,“ dopĺňa Z. Hoschek.

Ďalšie zmeny by sa mali týkať vzhľadu stránky a jej funkcionality a majú vychádzať z novej identity značky.

Zľavový portál aktuálne plánuje odštartovať aj reklamnú kampaň, ktorá však s redizajnom loga a stránky spájať nebude. Kampaň sa bude zameriavať na cestovanie a objavovanie Slovenska, jej spustenie značka naplánovala 20. júna.

„V rámci kampane budeme už novú identitu používať, no nebudeme na ňu špeciálne poukazovať,“ uzatvára Z. Hoschek.

Kampaň ma aktuálne aj konkurenčný Zľavomat, ktorý je spolu so ZlavaDna.sk na špici slovenského trhu so zľavovými kupónmi. Podľa posledných dostupných údajov mali obe firmy v roku 2014 tržby vyše 15 miliónov eur. 

  • Tlačiť
  • 0

Tagy ZľavaDňa, ZlavaDna.sk

Diskusia (0 reakcií)