Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Zlatý Bažant predstavil prvý úplne „nealko“ Radler na Slovensku

04.06.2015, 14:40 | Veronika Bartošová | © 2015 News and Media Holding

Zlatý Bažant v priebehu týchto dní predstavil na slovenskom trhu novinku – Zlatý Bažant Radler s nulovým obsahom alkoholu.

  • Tlačiť
  • 2

Radí sa tak za prvú značku, ktorá ponúka na Slovensku Radler v nealkoholickej verzii. Novinka nahrádza pôvodný Bažant Radler Nealko, ktorý značka uviedla na trh v roku 2012, v ktorom bol obsah alkoholu podobne ako v nealkoholickom pive do 0,5 percenta alkoholu. V súčasnosti sa obsah alkoholu pohybuje do 0,04 percenta, čo značka zaokrúhľuje nadol, na nulu.

Zdroj: Heineken Slovensko

Novinka z dielne pivovaru v Hurbanove – Zlatý Bažant 0.0% - je jediným radlerom úplne bez alkoholu na Slovensku, čím posúva hranice kategórie piva zase o niečo ďalej,“ vysvetľuje značka Zlatý Bažant. Uvedeniu novinky predchádzal spotrebiteľský prieskum, ktorý preukázal dopyt po nealkoholickej verzii nápoja.

„So Zlatým Bažantom sme otvorili kategóriu radlerov už v roku 2011, a odvtedy predaj miešaných nápojov z piva na našom trhu neustále narastá. Sme hrdí, že so Zlatým Bažantom môžeme nealko môžeme ako jediní na trhu vyhovieť,“ uviedol marketingový riaditeľ spoločnosti Heineken Slovensko David Zappe.

Nealko verzia Radleru bude dostupná v dvoch príchutiach – citrón a citrón-baza-mäta. Cieľovou skupinou by mali byť primárne motoristi, športovci či dovolenkári.

Nealkoholické pivo s ovocnou príchuťou ponúka na slovenskom trhu napríklad značka Birell, avšak svoj nápoj nenazýva radlerom. Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 2

Tagy Zlatý Bažant