Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Zlatá pecka zverejnila shortlisty, dominujú slovenské agentúry

28.11.2018, 18:05 | reb | © 2018 News and Media Holding

Súťaž kreativity v reklame Zlatá pecka zverejnila shortlisty aktuálneho 24. ročníka. Okrem českej McCann Prague majú najviac nominácií slovenské agentúry This is Locco, Zaraguza, Istropolitana Ogilvy a Wiktor Leo Burnett.

  • Tlačiť
  • 1

Najviac shortlistov spomedzi slovenských agentúr – celkovo päť – má Istropolitana Ogilvy. Získala ich za kampaň Moje dieťa pre Magnu, internetovú reklamu RAW Saška, print pre Peugeot a Slovenské národné divadlo, za Stories, ktoré nemajú zmiznúť pre denník Sme a kampaň pre klienta Citroën.

This is Loco má dokopy štyri nominácie. Prvú za kampaň Bianarbie pre Aj ty v IT, druhú za internetovú reklamu pre House of DaVinci launch, tretiu za kampaň Mreža vs. Mriežka Nadácie otvorenej spoločnosti a poslednú za kampaň pre Rozprávkarov.

Štyri shorlisty má aj Zaraguza. A to vďaka vlastnej firemnej prezentácii, kampaniam Gamer Rudko pre Orange, Knihy, ktoré nepustíte z rúk pre vydavateľstvo Lindeni a spotu Tajomstvo pravého kávičkára pre popradské Baliarne obchodu.

Agentúra Wiktor Leo Burnett je nominovaná za tri kampane. Sú nimi televízne spoty Turizmus 1973 a Hurbanovský centimeter pre Zlatý Bažant a kampaň s Fantomasom pre Poštovú banku.

O sošku Zlatá pecka zabojujú okrem ďalších českých agentúr aj slovenské agentúry MUW Saatchi & Saatchi, Respect APP, Made by Vaculik, Effectivity, Applepie, digita.sk, Core 4. Víťazov vyberie odborná porota a vyhlásia ich 20. februára v Prahe.

  • Tlačiť
  • 1

Tagy Zlatá pecka