Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Zima môže byť nočnou morou. V spote na to upozorňuje združenie Vagus

06.12.2018, 10:32 | reb | © 2018 News and Media Holding

Agentúra Seesame pripravila novú kampaň pre občianske združenie Vagus, ktoré pomáha ľuďom bez domova. Do popredia dáva fakt, že zima je pre nich tým najťažším obdobím. Súčasťou kampane sú aj spot a mikrodokument, v ktorých vystupujú skutoční klienti Vagusu.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

Seesame

Kampaň vznikla s cieľom ukázať verejnosti, že zimu vníma každý inak. Tradičným symbolom navyše dala odlišný rozmer, než aký vníma väčšina ľudí.

„V hlavnom spote pracujeme so známou riekanku o zimičke, ktorú sme ale zasadili do úplne iného kontextu. To, na čo sa iní tešia, je pre iných dôvod na obavy a strach o život,“ hovorí Peter Jančárik, ktorý v agentúre Seesame vedie nový Social Impact tím. Ten sa venuje komunikačným a fundraisingovým kampaniam pre neziskové organizácie a spoločensky zodpovedné firmy.

V spote účinkujú skutoční klienti združenia. „Prezradiť o sebe, že nemáte domov, je veľmi ťažké. Chcem sa veľmi poďakovať všetkým ľuďom v spote za to, že mali odvahu prepožičať kampani svoju tvár a hlas,“ hovorí Sergej Kára, jeden z projektových riaditeľov Vagusu.

Súčasťou kampane je aj minidokument, ktorý ukazuje celú šírku práce Vagusu. Spolu so spotom ho režírovala dokumentaristka Zuzana Límová a produkovalo ich štúdio Toxpro. Originálne portréty a reportážne snímky nafotil Tomáš Halász, fundraisingovú stratégiu vytvorila Vanda Hlaváčková.

Vagus sa venuje trom hlavným oblastiam pomoci: terénnej práci (Streetwork), odbornej pomoci počas dňa (centrum Domec), návratu do spoločnosti a integračnému bývaniu (Housing Cverna). Činnosť združenia môžu ľudia podporiť na podstránke jeho webu.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Seesame

Diskusia (0 reakcií)