Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Zima hrá s ľuďmi bez domova krutú schovávačku, upozorňuje v kampani Vagus

28.11.2019, 13:48 | reb | © 2019 News and Media Holding

Detská hra na schovávačku sa v novej kampani občianskeho združenia Vagus mení na krutú hru o život. Združenie kampaňou vyzýva ľudí, aby sa stali podporovateľmi združenia. Kampaň aj tento rok vytvorila agentúra Seesame v spolupráci s videoprodukciou Toxpro.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

Seesame

V Bratislave žije podľa odhadov okolo 4 500 ľudí bez domova. OZ Vagus sa o mnohých z nich stará priamo v uliciach aj v dennom centre Domec, kde sa ľudia môžu najesť, osprchovať a nechať sa ošetriť. Terénni sociálni pracovníci zas navštevujú ľudí bez domova tam, kde prespávajú.

„Naša kvalifikovaná práca v teréne aj Domci stojí peniaze. Značnú časť nákladov pokrývame z jednorazových a pravidelných darov. Preto spúšťame našu každoročnú zimnú kampaň. Sme ľuďom vďační za akýkoľvek príspevok,“ hovorí Alexandra Kárová, výkonná riaditeľka OZ Vagus.

Nový Integračný program Vagusu má ľuďom bez domova pomôcť nájsť si prácu a bývanie, aby sa mohli opäť začleniť do spoločnosti. Ľudia môžu prispieť na pomoc ľuďom bez domova na webe združenia.

„Úhlavným nepriateľom ľudí bez domova je v tomto období zima, pred ktorou sa nedokážu ukryť,“ hovorí o kreatívnom koncepte kampane Peter Jančárik, Head of Social Impact Team agentúry Seesame.

Kampaňový spot režírovalo a produkovalo štúdio Toxpro. Svoje hlasy do spotu prepožičali slovenské herečky Zuzana Kronerová a Anna Rakovská.

„Zima s týmito ľuďmi hrá krutú hru. A práve darca dokáže svojím príspevkom pomôcť Vagusu ochrániť ľudí bez domova pred následkami chladného počasia,“ dodáva P. Jančárik.

Zdroj: Facebook.com

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Seesame

Diskusia (0 reakcií)