Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Zaplaťte časom namiesto peňazí. Ikea skúša novinku

26.02.2020, 11:53 | Veronika Rajničová | © 2020 News and Media Holding

„Koľko stojí táto lampička?“ „Tri hodiny, prosím...“ Aj takto by mohla vyzerať konverzácia v jednej z pobočiek nábytkárskeho domu Ikea. Ten testuje platbu netradičnou komoditou, ktorej majú málo aj boháči – časom.

  • Tlačiť
  • 2

Hotovosťou, kartou, alebo časom. To sú možné platby v Ikea Jebel Ali v Dubaji. Spoločnosť chce motivovať k častejším nákupom tých, ktorí musia do obchodného domu lokalizovaného mimo mesta dochádzať.

Nápad vyšiel z dielne agentúry Memac Ogilvy, píše portál Domus. Čas potrebný na docestovanie do predajne chcú merať prostredníctvom aplikácie Google maps. „Menu“ nastavili na základe priemerného dubajského platu.

Neprehliadnite

„Pred zrodom tejto kampane sme si uvedomili dve veci: čas je dnes vzácny a veľa lojálnych zákazníkov Ikea stratí značné množstvo času pri ceste do našich obchodov, ktoré sú niekedy mimo centra mesta. Myslíme si, že je len správne oceniť ich úsilie tým, že im cestu preplatíme,“ citoval Forbes hovorcu firmy.

Ďalšie dáta

„Ikea robí krok dopredu v dematerializácii značky, ktorá sa už neprofiluje ako protagonista v demokratizácii nábytku, ale interpretuje nové potreby,“ píše o novinke Domus.

Portál Forbes však upozorňuje na ďalší aspekt, ktorý nemusí nadšeným zákazníkom hneď napadnúť. Kampaň nielenže prinúti zákazníkov

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 2

Tagy Ikea, nábytkársky priemysel