Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Za zdravé prsia sa bude pochodovať opäť. Aktivita Avonu má novú kampaň

14.05.2019, 12:49 | reb | © 2019 News and Media Holding

Projekt Avon za zdravé prsia prišiel s kampaňou na podporu 11. ročníka charitatívneho podujatia. Slogan tohtoročnej kampane k pochodu znie „Nezáleží na tom, čo máš na hlave, ale čo nosíš v srdci“. Aj tentoraz sa do nej zapojilo viacero známych osobností.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

Avon

„V dôsledku ochorenia rakoviny prsníka prichádzajú mnohé ženy o korunu ich krásy. Nezmení sa len ich doterajší vonkajší vzhľad, ale ako mnohé udávajú, aj ich vnútorné vnímanie a pohlaď na svet,“ približujú organizátori s tým, že viaceré z nich sa s fyzickými zmenami vyrovnávajú ťažšie. Veľmi rýchlo však pochopia, že najdôležitejšie je vnútorné nastavenie.

Nielen táto skutočnosť reflektuje slogan „Nezáleží na tom, čo máš na hlave, ale čo nosíš v srdci“. Stotožňujú sa s ním aj nové tváre, ktoré sa taktiež rozhodli zapojiť do boja za zdravé prsia. Jednou z nich je herec a spevák Dano Heriban.

„Samozrejme, že aj keď vo výsledku ide o vtipný, odľahčený vizuál tohtoročnej kampane, podstata myšlienky je každému bystrejšiemu človeku zrejmá, nemám potrebu ju ďalej rozvíjať. V živote sme všetci veľakrát počuli o tom, že duša človeka sídli ‚v hrudi‘ a podstatná nie je vizáž človeka, ale charakter. To platí a bude platiť,“ vyjadril sa D. Heriban.

Dano Heriban sa zapojil do kampane Avon PochoduZdroj: Avon

K aktivite sa pripojila aj herečka a moderátorka Karin Haydu. Tvrdí, že ľudia, čo stoja nohami pevne na zemi, poznajú správne hodnoty života. Vedia, že naozaj dôležité je, „ako konáš a čo nosíš v srdci“.

„Veľkosť národa civilizovanej spoločnosti je najmä v solidárnosti k trpiacim a slabším. Je správne im preukázať, že nie sú v tom sami a že nám nie sú ľahostajní,“ dodáva.

Novou tvárou kampane pred Avon Pochodom je aj Karin HayduZdroj: Avon

Tvárami kampane sú aj vyliečené pacientky

Okrem známych tvárí sa tvárami kampane stali aj dve ženy, ktoré samy prekonali rakovinou prsníka – Renáta Šipulová a Erika Mokrý.

Druhá menovaná prináša pohľad na rakovinu, jej liečbu a aj na ochorenie samotné „Tak trocha inak“. Ide zároveň o rovnomenný názov jej knižnej prvotiny, ktorú predstavila spolu s ambasádormi – Hanou Rapantovou, Soňou Skoncovou, Zlaticou Puškárovou, Henrietou Mičkovicovou, Alenou Heribanovou, Karin Habšudovou, Beátou Dubasovou, Adou Strakovou, Norou Beňačkovou, Romanom Juraškom, Brunom Ciberejom a novými tvárami kampane Karin Haydu a Renátou Šipulovou. Krstnou mamou knihy sa stala moderátorka Kveta Horváthová.

„Mala som možnosť vybrať si a mám ju stále. Vždy a vo všetkom. Tak ako aj vy, tu a teraz. Pretože tak ako vždy je jedno, čo prežívame, na čo sa pozeráme. Dôležitý je vždy uhol nášho pohľadu“, uviedla.

Na krste knihy Tak trocha inak sa stretli osobnosti, ktoré stoja za Avon Pochodom

Na krste knihy Tak trocha inak sa stretli osobnosti, ktoré stoja za Avon PochodomZdroj: Instagram

Kniha je v predaji v sieti kníhkupectiev Panta Rhei, pričom kompletný zisk z predaja knihy bude venovaný na pomoc onkologickým pacientom. Poputuje na konto občianskeho združenia Tak trocha inak, ktoré založila E. Morký.

Podpora kúpou tričiek aj donutov

Avon Pochod za zdravé prsia sa uskutoční v sobotu 8. júna v areáli Východnej terasy Bratislavského hradu. Moderátorom je Sajfa, vystúpia D. Heriban, Desmod, S hudbou vesmírnou, Campana Batucada, Sima Martausová či Otto Weiter. Popoludní sa spoločne vydá „ružový dav“ na tradičnú prechádzku Starým Mestom.

Vstupenkou a zároveň symbolom boja za zdravé prsia je Tričko 2019. Tieto tričká sú predávané v mene a na účet občianskeho združenia Zdravá žena. Zisk z predaja putuje na konto verejnej zbierky „Avon Pochod 2019“.

Prispieť je možné nielen kúpou trička. V období od 13. mája do 8. júna sú v ponuke sietí La Donuteria ružové donuty, z predaja každého jedného putuje združeniu jedno euro.

Finančný výťažok každoročne slúži na aktivity spojené s bojom za zdravé prsia. Minulý rok bolo združeniu Zdravá žena darovaných vyše 24-tisíc eur.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Avon

Diskusia (0 reakcií)