Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Z Unimedie odchádza obchodný riaditeľ Juraj Máťuš, ide do Markízy

09.08.2017, 10:47 | Martin Poláš | © 2017 News and Media Holding

V najväčšej domácej mediálnej agentúre Unimedia končí jej obchodný riaditeľ Juraj Máťuš. Svoj plánovaný odchod z firmy oznámil v týždni už aj klientom a partnerom. Odpredá aj svoj podiel. Jeho ďalším pôsobiskom bude televízia Markíza.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

J. Máťuš bude v Unimedii pôsobiť do októbra tohto roka. Agentúra zatiaľ náhradu zaňho nepredstavila.

„Už je to viac než desať rokov, čo sa spoločne stretávame v našej malej mediálnej branži. Zažili sme veľa pozitívneho, rekordné roky ako aj tie nasledujúce ťažšie. Naučili sme sa ako si poradiť s krízou, ako znova nakopnúť mediálny kolotoč,“ píše v úvode listu klientom a partnerom J. Máťuš, ktorý odpredá aj svoj menšinový podiel.

Juraj Máťuš

„Ostanú mi len tie najlepšie spomienky na vynikajúci kolektív spolupracovníkov – profesionálov, na veľké množstvo klientov a dodávateľov, z ktorých sa mnohí stali ozajstnými priateľmi a v neposlednom rade na firmu, ktorá si vždy plní všetky svoje záväzky voči médiám a klientom a je už viac než 23 rokov neoblomným lídrom na trhu,“ napísal tiež J. Máťuš v liste.

Novým Máťušovým pôsobiskom bude televízia Markíza, kde bude od októbra zastávať pozíciu riaditeľa Centra reklamy, zistil web Stratégie.sk. Nahradí tak Rakúšanku Inu Bauer, ktorá do televízie prišla len tento rok v marci

Podľa obchodného registra patril J. Máťušovi podiel v Unimedii od mája 2015. Získal ho ako časť podielu bývalého spoločníka firmy Vladimíra Vokáľa, ktorý na jar toho istého roka skončil ako riaditeľ Unimedie.

Zvyšnú časť Vokáľovho podielu prevzal ďalší zo spoločníkov, akciovka Soria, spojená s podnikateľom Jánom Kasperom. Spolumajiteľom agentúry je aj podnikateľ Ivan Kmotrík cez firmu Euro Artmedia.

J. Máťuš je v Unimedii členom manažmentu, ktorého súčasťou sú aj výkonný riaditeľ Rastislav Kaňuch a finančná riaditeľka Adriana Feketeová.

V mediálnej brandži pôsobí aj Máťušov brat Alexander, ktorý je výkonným riaditeľom mediálnej agentúry ZenithOptimedia.

Unimedia si udržiava pozíciu lídra na slovenskom trhu. Za rok 2016 uvádzala tržby 50,3 milióna eur, čo znamenalo 4-percentný medziročný pokles. Klientmi agentúry sú značky ako Orange, Billa, Perfetti Van Melle, Tipos, Jacobs, Hyundai-Kia, Hornbach, TOP Auto či Mitsubishi.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Juraj Máťuš, Unimedia

Diskusia (0 reakcií)