Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Z Mojej Samošky a Hypernovy bude Terno. Pozrite si nové logo

15.04.2016 | Marek Legéň

Diskusia (3 reakcie) Pravidlá diskusie

15.04.2016 | TotoTuSomJa

Nové logo to nezachráni, pokiaľ nebude dostupná kvalita a cena. Môj nedávny nákup v terne aupark dopadol tak, že kráísne žlté banány boli na druhý deň úplne hnedé, jednoznačne museli byť zle uskladnené. navyše ceny Terno sú nastavené asi pre oligarchov, v iných reťazcoch (nebudem robiť reklamu) nakúpim oveľa lacnejšie, aj kvalitnejšie. Odkedy to kúpili mafoši z JT, ide to s ternom dole vodou a hovorím to objektívne.

16.04.2016 | citatelTrendu

No, neznáme poľské shity a predražený sortiment asi nebude to pravé orechové na úspešný reštart. Lenže to zákulisným intrigánom zbohatlivším na vládnych zákazkach nezaplne že ľudí nejaké logo nezaujíma, ale rozhoduje kvalita za primeraný peniaze. A popravde samoška, terno, hypernovu nejaké logo nezachráni. Kindermenežment netuší ako sa poctivo podniká, preto to ide s ich potravinami z kopca.

16.04.2016 | qwerty28

zmena loga je najlacnejsia forma ako zaujat a urcite je mnoho ludi na ktorych to plati. A staci aby zacali vozit tovar v lesklych farebnych obaloch a ludia to kupia aj keby bolo na popise uvedene ze je tam cestarska sol.