Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Z mediálky MEC je už oficiálne Wavemaker

05.12.2017, 14:15 | Vladimíra Orgoňová | © 2017 News and Media Holding

Druhá najväčšia mediálna agentúra pôsobiaca na Slovensku MEC od 5. decembra rebrandovala na Wavemaker. Nová značka má byť etablovaná postupne v troch vlnách v 90 krajinách sveta vrátane Slovenska. Celý proces by mal byť zavŕšený v januári 2018.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

MEC

Nová spoločnosť Wavemaker je výsledkom globálnej fúzie agentúr MEC a Maxus, ktorá sa dotkne približne 8 500 zamestnancov. V Slovenskej republike k danej fúzii nedochádza, iba k rebrandingu, nakoľko Maxus u nás zastúpenie nemá.

Podľa skupiny mediálnych agentúr GroupM, kam patria MEC aj Maxus, majú zmeny zefektívniť mediálne plánovanie, tvorbu obsahu a využitie technológií pri skúmaní nákupného správania zákazníkov.

„Našim klientom ponúkame unikátne bezkonkurenčné dáta pre detailné zmapovanie nákupného správania sa ich zákazníkov. A to sú tie najcennejšie informácie pre každú spoločnosť,“ uviedol šéf agentúry pre Česko a Slovensko Daniel Živica.

Daniel Živica

D. Živica povedie agentúru v Bratislave aj po jej rebrandingu spolu s Dušanom Horváthom, client partnerom.

Medzi hlavných globálnych klientov agentúry patria Vodafone, Marriott, Colgate-Palmolive a Paramount. Na Slovensku Wavemaker pracuje aj pre ďalších významných zadávateľov reklamy, medzi ktorými sú Beiersdorf, Pivovary Topvar, Slovak  Telekom alebo Slovenská sporiteľňa.

„Mať dokonale zmapované nákupné zvyklosti svojich zákazníkov je kľúčom k úspechu a rastu biznisu každej spoločnosti. Po rokoch budovania našej globálnej agentúry a zdokonaľovania jej fungovania však môžeme ísť ešte ďalej a klientom ponúknuť aj viac,“ uviedol D. Živica.

„Obrovskou devízou je naša bohatá databáza spotrebiteľských informácií  zo stoviek nákupných ciest a správania sa zákazníkov a to z desiatok trhov vo svete. Tieto údaje sú súčasťou našej dátovej a technologickej základne [m]PLATFORM. Vďaka tomu môžeme firmám uskutočniť simuláciu ich predajných možností z reálnych dát a navrhnúť im ten najlepší model marketingového mixu,“ dodal šéf agentúry pre slovenský a český trh.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy MEC

Diskusia (0 reakcií)