Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

VšZP už má novú hovorkyňu, zmenila aj šéfa marketingu

16.11.2018, 15:24 | reb | © 2018 News and Media Holding

Po odchode Viktórie Vasilenkovej z postu hovorkyne Všeobecnej zdravotnej poisťovne (VšZP) zastáva túto funkciu Martina Ostatníková. Novým riaditeľom odboru marketingu a komunikácie je Marcel Jánošík.

  • Tlačiť
  • 0

Zmeny na spomínaných postoch poisťovne potvrdila pre Mediálne.sk M. Ostatníková, ktorá už na komunikačnom odbore VšZP v minulosti pôsobila. Od januára 2013 do novembra tohto roka bola hovorkyňou mesta Senec.

M. Ostatníková nahradila V. Vasilenkovú, ktorá ako hovorkyňa štátnej poisťovne skončila v októbri. Na tomto poste bola od 1. mája 2017. Predtým pôsobila aj ako hovorkyňa Národného onkologického ústavu.

Novým riaditeľom spojeného odboru marketingu a komunikácie VšZP je M. Jánošík. Ten bol v minulosti hovorcom Národnej diaľničnej spoločnosti a uplynulý rok vedúcim oddelenia komunikácie a marketingu na magistráte hlavného mesta.

Neprehliadnite

V októbri z komunikačného odboru VšZP odišla aj Zuzana Devera. Podobne ako M. Jánošík, aj ona v minulosti viedla komunikáciu a marketing bratislavského magistrátu, z ktorého odišla vlani v júli.

K odchodu ľudí z odboru komunikácie štátnej poisťovne došlo krátko po tom, ako sa riaditeľkou VšZP stala Ľubica Hlinková, ktorá začiatkom októbra vystriedala Miroslava Kočana.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Všeobecná zdravotná poisťovňa, VšZP

Diskusia (0 reakcií)