Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Vodiči nenafúkajú ani s novinkou. Birell predstavil vlastnú kolu

03.06.2019, 16:47 | reb | © 2019 News and Media Holding

Značka Birell rozšírila od začiatku júna portfólio produktov o vlastnú Colu. Jej základom je neoalkoholické pivo Birell doplnené o prírodné suroviny, neobsahuje umelé farbivá ani konzervanty. Birell ňou chce ponúknuť spotrebiteľom o niečo zdravšiu alternatívu ku kolovým nápojom.

  • Tlačiť
  • 0

Produktová novinka nadväzuje aj na kampaň „S Birellom nenafúkaš“. V nej spievajúci policajti uisťujú vodičov za volantom, že sa nemusia báť piť jej nealkoholické pivo, nakoľko po jeho vypití určite nenafúkajú. Takisto to je aj s Colou od Birellu.

Manažér značky Josef Jalůvka uvádza, že základom pre jej výrobu je 30 percent svetlého nealkoholického piva Birell. Následne sú doň pridávané prírodné šťavy a arómy a tiež extrakt z kolového orecha a extrakt zo škoricovej kôry.

Zdroj: Birell

„S novou Colou od Birellu búrame hranice medzi kategóriami nealkoholického piva a ochutených sladkých nápojov s potenciálom rastu oboch kategórií. Novinka má ambíciu osloviť spotrebiteľov, ktorí kolové nápoje obľubujú, no nechcú si ich dopriať kvôli vysokému obsahu cukru a umelých prísad,“ povedal J. Jalůvka.

Kolový nápoj obsahuje 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)