Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Vianoce v Telekome budú tento rok bez Bekima. Našli nových hrdinov

04.11.2019, 12:02 | reb | © 2019 News and Media Holding

Tohtoročnú vianočnú kampaň spustil aj Slovak Telekom. Rozhodol sa staviť na zmenu v obsadení hlavného hrdinu, Bekima v najnovšej komunikácii z dielne agentúry MUW Saatchi & Saatchi nahradili verejnosti neznáme tváre. Začiatkom novembra prišiel operátor s prvými dvoma spotmi.

  • Tlačiť
  • 0

Slovak Telekom mení hlavného hrdinu svojej komunikácie po dvoch rokoch. Do popredia sa tentoraz dostávajú príbehy bežných ľudí. Podľa operátora je pre divákov ľahké sa s nimi stotožniť.

„Mení sa aj tonalita spotov, ktorá je emotívnejšia a civilnejšia. Cieľom nového konceptu je komunikáciu posunúť bližšie k zákazníkovi,“ uvádza hovorca Telekomu Pavel Ďurík.

Ako dodáva P. Ďurík, hlavnou témou prvých dvoch spotov je obdarúvanie, keďže Telekom „prináša propozície, ktoré sú výrazne zamerané na starostlivosť o zákazníka“.

Prvý spot ukazuje príbeh otca s dcérou, ktorá sa učí korčuľovať na zamrznutom rybníku a druhý spot je o „predčasnom darčeku“ v podobe zasneženej prírody.

Dejovú líniu príbehov podčiarkuje filmová kamera, výraznejší sound design a filmová hudba. Vianočnú kampaň pripravilo režisérske duo Wolfberg a natáčalo sa v okolí Vysokých Tatier.

Vizitka kampane

  • Creative director: Jakub Kuvik
  • Copywriter: Ivana Polohová
  • Art director: Veronika Holaňová
  • Unit director: Tatiana Hrutková
  • Account manager: Ema Marišová, Zuzana Gazdová
  • Strategy planner: Klaudia Linkeschová, Kamil Charvát
  • Réžia: Wolfberg
  • Produkcia: Armada Films
  • Mediálna agentúra: Wavemaker

  • Tlačiť
  • 0

Tagy MUW Saatchi & Saatchi, Slovak Telekom

Diskusia (0 reakcií)