Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

V novej kampani Kofoly dominuje láska. Okrem spotu má aj nový slogan

02.04.2019, 11:16 | reb | © 2019 News and Media Holding

Spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko spustila novú kampaň pre svoj vlajkovú značku Kofola. Tá vznikla v spolupráci s českou agentúrou WMC Grey a jej hlavnou témou je láska. Tentoraz sa inšpiruje básňou Máj od Karla Hynka Máchu a rozvíja príbeh troch hrdinov – Hynka, Viléma a Jarmily, ktorí sú hlavnými hrdinami nového spotu.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

Kofola

Kofola spustila na Slovensku a v Česku novú kampaň v prvý aprílový deň. „Atmosféru začiatku jari, prebúdzajúcej sa prírody, jarných dažďov a kvitnúcich lúk v našom spracovaní umocňujú romantické verše, ktoré v závere odkazujú na legendárnu báseň Máj od Karla Hynka Máchu,“ vysvetľuje Martin Macoun, senior brand manažér Kofoly.

Príbeh Hynka, Viléma a Jarmily sa odohráva v 45-sekundovom televíznom spote, v online prostredí sa postupne odhalia aj jeho ďalšie časti.

„Láska má tisíce podôb, kvitne v každom veku a vždy nás prekvapí. Rovnako ako Kofola,“ dodáva M. Macoun k otázke, koho z dvojice si hrdinka spotu napokon vyberie.

Za prípravou kampane stojí česká agentúra WMC Grey. Spot vznikol pod vedením režisérky Alice Nellis a pod záštitou produkcie Boogie Films.

Príbeh zamilovanej trojice zakončuje aj nový slogan. „Láska bola, je a vždy bude naším ústredným motívom. Zaužívaný slogan ‚Keď ju miluješ, nie je čo riešiť‘ týmto posúvame zas o kúsok ďalej, keď hovoríme, že ‚Lásky je dosť pre všetkých‘,“ vysvetľuje Lucia Tarbajovská, marketingová manažérka Kofoly.

Kampaň pobeží v slovenských a českých televíziách a na internete od začiatku apríla, v máji upozorní aj na novú pollitrovú Kofolu s príchuťou egrešov. Je podporená jarnými etiketami najväčších formátov Kofoly Originál 2 l a 1,5 l.

Zdroj: Kofola ČeskoSlovensko

Zdroj: Kofola ČeskoSlovensko

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Kofola

Diskusia (0 reakcií)