Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

V kampani Rexony si Rytmus otvoril vlastné „fitko“. Pozrite si spot

14.06.2019, 16:26 | reb | © 2019 News and Media Holding

Značka Rexona povolala opäť do svojej kampane rapera Patrika „Rytmusa“ Vrbovského. Slovákov aj Čechov ňou chce motivovať k tomu, aby sa viac hýbali. Hlavnej časti kampane predchádzala komunikácia hudobníka, ktorý na sociálnych sieťach uvádzal, že si onedlho otvorí „najväčšie fitko v strednej Európe“.

  • Tlačiť
  • 0

„Česi a Slováci patria v rámci Európy k jedným najnezdravšie žijúcich národov. Okrem fajčenia a nadmernej konzumácie alkoholu k tomu prispievajú aj obľúbené kalorické jedlá a nedostatok pohybu. Najčastejším argumentom, prečo sa ľudia v Čechách a na Slovensku nehýbu, je nedostatok času,“ vysvetľuje Rexona svoj zámer.

Spojila sa preto s českou Zaraguzou a Rytmusom a rozhodla sa ukázať, že pohyb nie je len čas strávený vo „fitku“. Raper najprv na svojom Instagrame a Facebooku oznámil, že sa chystá otvoriť najväčšie fitnescentrum v strednej Európe.

Cieľom bolo vzbudiť zvedavosť a záujem verejnosti. „Vzhľadom na to, že sa Rytmus v poslednej dobe aktívne venuje pohybu, správu okamžite prebrali rôzne české aj slovenské médiá a ľudia riešili, v ktorom meste ho otvorí, kedy a koľko bude stáť vstup,“ približuje značka.

O pár dní nato však Rytmus zverejnil hero spot, v ktorom napokon predstavuje svoje „fitko“, teda mesto. Rexona tvrdí, že prvé čísla, reakcie fanúšikov aj sentiment v komentároch svedčia o tom, že jej spojenie s Rytmusom sa vyplatilo.

Súčasťou kampane Rexony, ktorá spadá pod spoločnosť Unilever, sú okrem hero spotu aj ďalšie videá s Rytmusom, ktoré koncept rozvíjajú, bannerová kampaň, citylighty, špeciálne inštalácie na zastávkach MHD a obsah pre social, ktorý pracuje s ostatnými hercami zo spotu.

O réžiu sa postaral Roland Wranik, o kameru Anna Smoroňová a fotenie mali pod palcom Jakub Klimo a Jakub Augustinský. Produkčne kampaň zastrešila agentúra Hitchhiker Films, mediálne agentúra Mindshare.

Zdroj: Zaraguza

Zdroj: Zaraguza

Vizitka kampane

  • Klient: Unilever / Rexona
  • Reklamná agentúra: Zaraguza CZ
  • Creative director: Michal Pastier
  • Creative Team Leader: Martin Krafčík
  • Copywriter: Martin Krafčík, Bára Šimoníková
  • Strategy: Roman Biath
  • Art Director: Václav Kudělka, Tereza Talichová
  • Account Manager: Anna Nedelská
  • Produkčná agentúra: Hitchhiker
  • Mediálna agentúra: Mindshare

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Rexona, Zaraguza

Diskusia (0 reakcií)