Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

UPC má nové logo i slogan, spúšťa kampaň Happy Home

05.09.2017, 16:05 | Martin Poláš | © 2017 News and Media Holding

Káblový operátor UPC od septembra komunikuje s novou vizuálnou identitou, ktorá zahŕňa nové logo i slogan. Spoločnosť zároveň uvádza komunikačný koncept Happy Home, ktorý má symbolizovať ponuku firmy – zábavu pre všetkých členov domácnosti.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy

UPC

Inovované logo UPC pracuje so symbolom z predošlého variantu, ktorý sa v bielom stvárnení dostal na zelený kruhový podklad. Nový slogan spoločnosti znie „Užite si každú chvíľu“.

UPC nové logo

UPC zároveň spustilo novú kampaň Happy Home, ktorou cieli na rezidenčných zákazníkov. Komunikácia je zameraná na zvýraznenie komplexného riešenia pripojenia a zábavy – teda poskytovanie služieb internetu – po novom s rýchlosťou do 500 Mb/s – i televízie vrátane archívu či mobilnej verzie Horizon Go.

Súčasťou kampane je 40-sekundový TV spot s príbehom ukazujúcim čulý ruch v jednej veľkej rodine, kde práve spoľahlivá konektivita pomáha udržať spojenie s ostatnými členmi, hoci to vyzerá spočiatku až nemožné.

Spot beží na staniciach Joj Group – Joj, Plus, Wau a Prima Plus. V kinách bude nasadená dlhšia, minútová verzia. Oba spoty, ktoré sú nasadené naprieč regiónom strednej a východnej Európy, sa nakrúcali v júli tohto roku v pražských lokalitách.

Kreatívu aj zmenu vizuálnej identity mala na starosti agentúra TBWA, mediálnou agentúrou je OMD. Koncept kampane vznikol v regióne CEE a na globálnej úrovni ho prevzala tiež materská spoločnosť UPC – Liberty Global.

V Českej republike a na Slovensku kampaň v rôznej intenzite a v kombinácii s produktovou ponukou potrvá do konca októbra. Z mediamixu vynechalo UPC rádiá, kampaň beží okrem televízie a kín aj v OOH, printoch a digitálnych médiách.

„Nový koncept sa dotkne prakticky všetkých vizuálnych výstupov, vrátane loga, fontu, práce s fotografiami, tónu komunikácie a tak ďalej. Som veľmi rád, že dôležitou súčasťou vývoja kampane bol česko-slovenský interný kreatívny tím, ktorý pripravil kompletnú BTL komunikáciu pre celý región CEE,“ povedal Karel Smrž, riaditeľ pre značku a komunikáciu v UPC Česká a Slovenská republika.

Práca česko-slovenského UPC kreatívneho tímu sa tak objaví aj v ostatných krajinách CEE – okrem Slovenska a Česka v Poľsku, Rumunsku a Maďarsku. „Tím pracuje pod vedením Michala Němečeka, Head of Creative department, ktorý prešiel veľkými sieťovými agentúrami v Českej republike a svoje bohaté skúsenosti preniesol do nášho interného tímu,“ doplnil K. Smrž.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy UPC

Diskusia (0 reakcií)