Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Unicredit Bank sa spája s futbalom

22.04.2010, 10:00 | Dáša Stanková

V novej kampani sa prezentuje ako partner UEFA Champions League. Máme detaily o kampani.

  • Tlačiť
  • 0

Unicredit Bank na seba po dlhšej dobe upozorňuje v novej reklamnej kampani. Spája sa v nej s futbalom. Nový spot sa v televíziách objavil minulý týždeň.

Muž prichádza do banky, z ktorej prúdi dav futbalových fanúšikov s bubnami a trúbami. Futbalová atmosféra panuje aj vo vnútri pobočky. Klienti aj zamestnanci žonglujú s futbalovými loptami. „Iba tu sa cítim ako ozajstný šampión,“ hovorí mužský hlas opisuje propagovaný produkt.

Blog Reklamy: Výhodný balík služieb Champion pre UniCredit Bank

Reklama má podporiť predaj nového produktu banky - Balíka Champion, ktorý za 3,99 eur mesačne ponúka neobmedzené výbery z vlastnej siete bankomatov či jeden vklad a výber hotovosti na pobočke do mesiaca. Súčasťou balíka je debetná karta Maestro so špeciálnym dizajnom UEFA Champions League. Cieľom kampane je zvýšiť podiel tohto typu kariet o 4,4 percenta. Komunikáciu Unicredit Bank zabezpečuje agentúra Mayer/McCann Erickson.

Základným zadaním kampane bolo zvýšenie znalosti značky na trhu a jej prepojenie so sponzorstvom UEFA Champions League, povedal pre Mediálne account manager kampane  Jozef Lipa. Agentúra využila fakt, že futbal má na Slovensku veľa fanúšikov. „Chceli sme, aby diváci pochopili, že vďaka originálnej červenej debetnej karte Maestro a balíku služieb Champion môžu traja klienti vyhrať lístky pre 2 osoby s kompletným servisom vrátane ubytovania a leteniek na finále UEFA Champions League v Madride. Preto sme vytvorili scenár, ktorý jasne vyjadroval víťaznú futbalovú emóciu. Pritom sme využívali čo najviac znakov UEFA Champions League a veľké množstvo originálnych lôpt,“ vysvetlil Lipa pozadie vzniku kampane.

Prečítajte si: Banky sa dali na futbal

Tento rok ide o druhú kampaň Unicredit Bank. Ešte nedávno bežalo v televíziách opakovanie minuloročného spotu s dostihovými koňmi, v ktorej banka prirovnávala hypotéku k jazde cez prekážky. Vážnejší tone-of-voice ani zrecyklovanie staršej reklamy však podľa agentúry nesúvisí s krízou. „Výhoda poklesu úrokových sadzieb komunikovaná v minuloročnej kampani ostala, preto sme zopakovali daný TV spot. Bolo to však v súlade s plánom na rok 2010 a nie z dôvodu krízových opatrení,“ povedal Lipa.

V minulosti bežali rovnaké spoty Unicredit Bank na Slovensku aj v Čechách. Nová kampaň je určená špeciálne pre slovenský trh, aj keď istá podobnosť s kampaňami banky v iných krajinách sa môže vyskytnúť. „Komunikácia UniCredit Bank ako sponzora UEFA Champions League bola (alebo ešte len bude) realizovaná vo všetkých štátoch, kde skupina UniCredit Group pôsobí,“ dodal Lipa.

Reklamné kampane spustili v posledných týždňoch hneď niekoľkí konkurenti banky, väčšina sa týka úverových produktov. ČSOB sľubuje najrýchlejšiu pomoc s bývaním. Prvá stavebná sporiteľňa varuje mladomanželov, aby si v dostatočnom predstihu zabezpečili spoločné bývanie. VÚB banka stavia svojim klientom vzdušné domy. Poštová banka tvrdí, že má najjednoduchšiu pôžičku na bývanie. Účtový produkt určený pre manželov komunikuje Tatra Banka.

Vizitka kampane Balík Champion pre Unicredit Bank od Mayer/McCann Erickson

Kreatívny riaditeľ: Boris Prexta

Art director: Martin Melicherčík

Copywriter: Ivan Vanák, Juraj Vitéz

Account manager: Jozef Lipa

Mediálna agentúra: Mediacom

Použité médiá: TV, Print, OOH, Online, POSM, non-standard

Termín nasadenia: od 15.4.2010 do 31.5.2010

Cieľová skupina: ABC, 25-55 rokov

Produkcia televízneho spotu: Eallin Bratislava, s.r.o.

Réžia: Juraj Johanides

Názov pesničky použitej v spote: komponovaná hudba

Autor hudby: Braňo Špaček

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)