Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Triad má striebro z ADCE Awards, hlavnú cenu dostali tenisky ako lístok na MHD

12.11.2018, 13:31 | reb | © 2018 News and Media Holding

Slovenská reklamná agentúra Triad Advertising získala striebro na súťaži ADCE (Art Directors Club of Europe) Awards. Porotu zaujal livestreamom z roku 1989 pre klienta O2, ktorým bodovala aj na EuroEffie.

  • Tlačiť
  • 0

Triad bodoval na ďalej reklamnej súťaži s kampaňou Den zabudnutej slobody, ktorú vlani pripravil pre O2 Slovakia k výročiu Nežnej revolúcie.

S kampaňou agentúra uspela v októbri aj na prestížnych cenách Euro Effie, ako aj na súťaži PR projektov Global Sabre Awards, kde skončila na 11. mieste medzi 40 najlepšími prácami z celého sveta. Aktuálne si odniesla strieborné vyznamenanie z ďalšej európske súťaže oceňujúcej najkreatívnejšie počiny v marketingu.

Zo slovenských agentúra sa na ADCE ešte presadila Effectivity Powered by Publicis, ktorá má na konte tri shortlisty za kampaň pre Ekotopfilm.

Hlavnú cenu Grand Prix si z ADCE odniesli tenisky ako lístok na mestskú hromadnú dopravu platný na jeden rok. Nápad, ktorý ocenili aj skúsení marketéri. Kampaň pre berlínsky dopravný podnik v spolupráci so značkou Adidas pripravila agentúra Jung von Matt/AG. Bodovala netradičným konceptom, na ktorý ihneď reagovala aj verejnosť.

Predaj tenisiek značky Adidas spustili v januári. Dokopy bolo v ponuke 500 párov, ktoré sa v dvoch kamenných predajniach vypredali do troch hodín.

Lákavá bola aj cena produktu. Kým za pár špeciálnych tenisiek zaplatili 180 eur, bežné celoročné predplatné na mestskú dopravu by ich stálo najmenej 728 eur.

Neprehliadnite

Ceny si agentúry preberali počas galavečera 27. ročníka v sobotu 10. decembra v Barcelone. Najlepšie kampane oceňovali v rámci Európskeho týždňa kreativity.

Okrem hlavnej ceny porota udelila 23 zlatých a 42 strieborných ocenení z celkovo 123 prihlásených prác. Adidas tenisky si vzali aj jedno zlato v kategórii Grafický dizajn.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Adidas, Berlín, Effectivity Powered by Publicis, O2, Triad Advertising

Diskusia (0 reakcií)