Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

VÚB banka po 14 rokoch končí spoluprácu s agentúrou Istropolitana Ogilvy

11.12.2018 | reb | pol

Diskusia (11 reakcií) Pravidlá diskusie

11.12.2018 | Cenek

Tak uz nebude ani ta moletka?

11.12.2018 | shaggy

Aká moletka? Ja som videl iba chudú ženu, ktorá určite nebola digitálne upravená na fotkách.

Viac ma zarazilo toto:
V prieskumoch agentúry GfK navyše spoty s P. Polnišovou viedli u respondentov v parametri „páčivosť“, najvyššie skóre vlani zaznamenal spot Nová kúpeľňa, ktorý promoval „pôžičku na lepšie bývanie“.
Ja som klient VÚB a celkom spokojný, ale reklamy s Polnišovou by ma dokázali presvedčiť, aby som od nich odišiel. Neboli vtipné, neboli pútavé a ani presvedčiť ma nedokázali.

11.12.2018 | zajo-

a u konkurencia tá zubatá to je niečo desssné...

11.12.2018 | Cenek

Pisal som inde, ze to zubate chuda ma vraj nejaku diagnozu.

11.12.2018 | shaggy

Ktoré? Ja neviem o čom je reč :(

13.12.2018 | iljas

reč je o tejto reklame - https://medialne.et...

BTW, porovnávať nejaké dieťa ("zubatá") a mediálne známu herečku, ako to urobil diskutér vyššie, je teda dosť mimo misu

13.12.2018 | Cenek

Obe mi pridu ako produkty v reklame. Len pre zaujimavost, co je na nich ine z Tvojho pohladu?

16.12.2018 | OliWer1

Tá zubatá je presne ako Hamšík s jeho 36 zubami.

11.12.2018 | Cenek

Mna ta pani irituje, nedokazal som si spomenut na jej meno. Zjavne som to mimozmyslovo vyblokoval, kedze ma vytacala do nepricetna ;)

11.12.2018 | citatelTrendu

To je tá čo sa super vydala do Francúzka a keď ju odkopol tak je je aj malé Slovensko zrazu dobré? Polnišová nebola nikdy dobrá herečka, pekne to bolo vidno v nedávno reprízovanom Doktorovi Martinovi, doslova robí hanbu nášmu herectvu.

12.12.2018 | KobaS

uff takže bude hovoriaca sova aj vo VUB? supeer, postavit spot na podprahovom prepojeni s hedvigou, sovou harryho pottera, no nekup to... a mozno prave dorasta generacia na harrym odchovana a tam to mozno imponuje. Inak je marketingova scena slovenskych bank na zvracanie - fantomas, hovoriaca sova...