Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Tesco odstránilo oranžovú z obchodného domu My. Logo sa už nepodobá Orange

15.07.2011, 08:30 | Radoslav Augustín | © 2011 News and Media Holding

Orange tvrdí, že sa s Tescom dohodli. Tesco tvrdí, že k zmene ich motivoval prieskum.

  • Tlačiť
  • 0

tesco_logo.gif

Aj pozorným očiam mohla uniknúť drobná zmena v jednom z najvýraznejších logotypov na Kamennom námestí v Bratislave. Symbol prémiového obchodného domu spoločnosti Tesco Stores - My - sa zmenil. Oranžová, zväčša na čiernom podklade, sa zmenila na žltú.

Tesco si na dôkladnosti zmeny dalo záležať. Vymenilo veľké logá na budove, propagačné materiály, navigáciu po dovedna siedmich poschodiach v dvoch budovách. Zákazník môže nadobudnúť dojem, že logo oranžové nikdy nebolo. Niekoľko dôkazov sa však nájde. Napríklad milimetrové presahy starého loga spod nového na navigačnom systéme či oknách. Oranžový symbol sa dal ešte vidieť aj na rovnošatách predavačov a predavačiek.

Tesco My sa zmenilo z oranžového na žlté

Zdroj: Medialne.sk

orange_logo-1.gif

Logo Tesco My sa tak oveľa menej podobá na komunikáciu spoločnosti Orange, ktorá dlhodobo a globálne stojí na kontraste oranžovej s bielou na čiernom podklade. Práve tento problém dráždil telekomunikačného giganta pred vyše rokom, keď Tesco My otvárali. "K danej veci zatiaľ môžem povedať len toľko, že o vzniknutej situácii rokujeme so spoločnosťou Tesco," povedal vtedy pre Mediálne.sk Peter Tóth zo spoločnosti Orange.

Orange dnes potvrdzuje, že tichá úprava logotypu má súvis s intervenciou spred roka. “V rámci rokovaní so spoločnosťou Tesco sme dospeli k priateľskému urovnaniu tohto sporu.” Samo Tesco Orange v stanovisku naopak nespomína. Ako dôvod zmeny uvádza prieskum. "Pretože koncept obchodného domu My bol nový, približne rok po jeho spustení sme vyhodnotili spätnú väzbu od zákazníkov, ktorá zahŕňala množstvo oblastí. Jednou z implementovaných zmien je aj úprava farebného stvárnenia loga, ktorá pomôže slovenským zákazníkom významnejšie značku odlíšiť od konkurencie."

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)