Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Terno si v tendri vybralo novú PR agentúru

29.03.2019, 16:26 | reb | © 2019 News and Media Holding

Spoločnosť Terno real estate končí spoluprácu s PR agentúrou Arthur Media. Po novom bude mať tohto klienta agentúra PR Clinic, ktorá vzišla víťazne z vyhláseného tendra a s reťazcom začne spolupracovať od apríla.

  • Tlačiť
  • 0

„Po tri a pol roku končí naša práca pre spoločnosť Terno real estate a jej značky Kraj, Terno a Moja Samoška. Chceli by sme sa Vám preto poďakovať za dobrú spoluprácu a veríme, že v nej budeme pokračovať pri našich ďalších klientoch,“ napísala novinárom managing director Arthur media Eva Güttlerová.

Arthur media pracovala pre Terno real estate od októbra 2015. Zabezpečovala pre ňu služby a poradenstvo v oblasti public relations.

Aktualizované 1.4.: Agentúra PR Clinic bude spoločnosti Terno poskytovať komplexnú podporu v oblasti PR. „Najväčšia časť práce bude však v komunikácii značky Kraj, ktorá má v pláne v tomto roku výrazne posilňovať svoju pozíciu na trhu,“ priblížil Senior PR Consutant Matej Kubinec.

Okrem značky Kraj sa PR Clinic prioritne sústredí na druhú značku Terno. „Ale keďže do portfólia spoločnosti Terno real estate patrí aj Moja Samoška, budeme pripravení komunikovať aj túto značku, ak bude potreba,“ dopĺňa M. Kubinec.

Agentúra aktuálne uvádza vo svojom portfóliu približne štyridsať klientov z oblasti priemyslu, financií, technológií a služieb. Pracuje pre značky ako Mondi, Volkswagen Slovakia, Kofola, Pilsner Urquell, Frisco, Absolut, Gambrinus a ďalšie.

Retailová skupina Terno má v portfóliu 97 predajní troch značiek – Terno, Moja Samoška a Kraj. Väčšina z nich sa nachádza v Bratislave a blízkom okolí. V tomto roku plánuje otvoriť nové pobočky supermarketu Kraj aj v regiónoch.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy PR Clinic, Terno

Diskusia (0 reakcií)