Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Takmer nahá Nicky Minaj prešla, reklama na zväčšenie poprsia nie

23.04.2019, 15:47 | Rebeka Kosečeková | © 2019 News and Media Holding

Arbitrážna komisia Rady pre reklamu (AK RPR) sa opäť venovala kampaniam, ktoré mohli podľa podnetov porušiť reklamný etický kódex. Objavila sa medzi nimi aj sťažnosť na citylight so speváčkou Nicky Minaj, ktorý promoval jej koncert v Bratislave.

  • Tlačiť
  • 1

Podľa viacerých sťažností od fyzických osôb bola vonkajšia reklama s podobizňou umelkyne neetická. Jej vyobrazenie na reklame považovali za vulgárne, upozorňovali aj na negatívny dopad na deti a mládež. Nicky Minaj bola na totiž „oblečená“ iba v šperkoch, ktoré zakrývali len malú časť tela.

AK RPR sa s názormi sťažovateľov nestotožnila. Ako uvádza v správe zo zasadnutia, cieľom reklamy bola komunikácia koncertu a dominantným výrazovým prostriedkom bolo zobrazenie motívu, ktorý sa nachádza priamo na obale albumu speváčky, čo možno považovať za opodstatnené.

Samotné zobrazenie interpretky podľa Komisie teda vulgárne ani dehonestujúce nie je. „V reklame nie sú odhalené intímne partie a reklama neobsahuje ani prvky, ktoré by porušovali všeobecné normy mravnosti alebo slušnosti,“ vysvetľuje AR RPR.

Vizuál reklamy, ktorej zadávateľom bola spoločnosť XL promotion, teda organizátor koncertu, mal skôr podobu umeleckej fotografie a

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 1

Tagy Rada pre reklamu