Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Súťaž Flema pozná víťazov. Ceny si odniesli Triad, Wavemaker aj Socialists

16.11.2018, 10:46 | reb | © 2018 News and Media Holding

Na súťaži Flema Media Awards aj tento rok vyhlásili víťazné mediálne kampane z Česka a zo Slovenska. Z 13. ročníka si odnášajú ceny aj slovenské agentúry. Wavemaker uspela v dvoch kategóriách, bodovali aj Triad Advertising a Socialists.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

FLEMA

Flema, ktorá oceňuje inovátorský a kreatívny prístup pri plánovaní kampaní, vyhlásila víťazov v trinástich kategóriách. Zo 74 prihlásených prác postúpilo na shortlist 32 kampaní a najlepšie vyberala odborná porota.

Pri slávnostnom vyhlásení výsledkov súťaže, ktoré sa konalo 15. novembra v pražskej Pragovce, odovzdali ocenenie víťazom v štyroch kategóriách podľa media typu (najlepšie využitie TV, OOH, rádia a digitálnych médií), v dvoch prierezových (Najlepšia veľká kampaň a Najlepšia malá kampaň), v šiestich kategóriách Media&Insight a jednej špeciálnej – Najodvážnejší počin. Tá pribudla práve v aktuálnom ročníku.

Slováci si odniesli víťazstvo v kategórii Najlepšia lokálna exekúcia globálnej kampane. Cena patrí agentúre Wavemaker za kampaň Slovak Telekom – Sprav to. Jednoducho. Digitálne – Tomáš Brngál. Agentúre patrí aj ocenenie v kategórii Najlepšie využitie dáta za kampaň Personal message pre Slovenskú sporiteľňu.

Víťaznou v kategórii Najlepšia veľká kampaň sa stal československý Zabudnutý deň slobody operátora O2 z dielne agentúry Triad Advertising. Tá si zároveň odniesla aj ocenenie Inovatívna agentúra. Triad s kampaňou bodoval aj na Euro Effie, ADCE Awards, Global Sabre Awards a ďalších sútažiach.

Kategóriu Najlepšie využitie real-time marketing ovládla slovenská agentúra Socialists. Víťazstvo jej patrí vďaka kampani pre Škoda auto Slovensko s názvom Škoda – Golonka sa nechce „trepať“ do Košíc.

Zdroj: Flema

Flema vyhlásila nielen inovatívnu agentúru, ale aj inovatívnych zadávateľov. So zhodným výsledkom sa nimi stala česká nezisková organizácia Človek v tiesni a Plzeňský Prazdroj.

Cenu Grand Prix za absolútne najlepšie hodnotenú kampaň získal Cream Prague a Dvořák – svahové sekačky za kampaň The Mow-Na Lisa, ktorá dokázala s minimálnym rozpočtom osloviť milióny ľudí v 50 krajinách sveta.

„Sme veľmi radi, že tohtoročné rozšírenie súťaže sa ukázalo ako krok správnym smerom. Vďaka tomu sme sa mohli my i celý trh zoznámiť s mnoho ďalšími veľmi zaujímavými prácami, ktoré nielen, že neboli nudné, ale hlavne pracovali v prospech značky. Všetci môžeme vedieť, že tam, kde je vôľa, sú i výsledky, ak môžem parafrázovať klasika. A my sa tešíme, že tá vôľa robiť veci novo a odvážne, bude medzi zadávateľmi i agentúrami stále pribúdať,“ uviedol v súvislosti s 13. ročníkom súťaže Hynek Cimoradský, managing partner Flemedie.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy FLEMA

Diskusia (0 reakcií)