Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ste skvelí, najlepší, najväčší? Ľudia vám na to kašlú

25.03.2015 | Dominik Orfánus

Diskusia (2 reakcie) Pravidlá diskusie

26.03.2015 | mavra

len malu poznamku k tomu ze najvacsi a najlepsi nestaci, v minulosti som sa parkrat popalil pri nakupovani veci do domacnosti (pc tlaciaren, monitor...), s dodanymi produktami alebo ich balenim bol problem alebo bol iny problem a nevola vratit peniaze do 7dni, bolo treba sa tomu mimoriadne venovat, preto som pri nakupe "hraciek" presiel na system ze nakupujem len v obchodoch ktore povazujem za dostatocne velke (najvacsi a najlepsi), ti su totiz naozaj pripraveni na volume-ovy biznis a jedna vratena tlaciaren im nepolozi podnikanie. Inymi slovami pre mna ako kupujuceho a buduceho pouzivatela hra faktor velkosti dodavatela ulohu a takych aj vyrazne preferujem i ked si vzdy priplatim. Nezamyslel sa niekto preco najvacsie shopy maju vzdy vyssie ceny, niekedy aj vyrazne ako rozne no-namy ? Asi to bude tym ze overenej znacke ludia doveruju a obchod si za to tiez nieco vypyta, co je podla mna v poriadku.

21.04.2015 | lnk

Myslím, že hovorí o tom, keď o sebe píšu na webe v superlatívoch "najlepší, najväčší, najúžasnejší", nie keď takými naozaj sú.

Tiež ma veľakrát irituje, keď sa neviem dopracovať na weboch ku kľúčovým info v spleti zbytočností a to sa nemusí týkať len produktov, ale aj služieb alebo webov inštitúcií a organizácií.