Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Slovnaft Arena skončila, nový partner je zatiaľ v nedohľadne

10.09.2015, 14:35 | milo | © 2015 News and Media Holding

Bratislavská Slovnaft Arena po štyroch rokoch zmení názov. V septembri sa skončila platnosť zmluvy o reklamnej spolupráci medzi HC Slovan Bratislava a rafinérskou spoločnosťou. Zimný štadión Ondreja Nepelu tak stratil svoje doterajšie marketingové pomenovanie.

  • Tlačiť
  • 0

Domovský stánok hokejistov Slovana mal v názve Slovnaft takmer štyri roky, od 1. októbra 2011, keď spoločnosť v partnerstve vystriedala Samsung. 

Ešte predtým niesol štadión názvy T-Com Arena, ST Aréna a Orange aréna. Hala od svojej rekonštrukcie v roku 2011 hostila aj mnohé kultúrne podujatia.

Kto bude novým partnerom bratislavského hokejového klubu, ešte nie je známe. „Z marketingového hľadiska je jednou z našich priorít uzatvoriť nové dlhodobé partnerstvo na pomenovanie zimného štadióna čo najskôr,“ uviedol v tlačovej správe Maroš Krajči, predseda predstavenstva klubu. 

„Samozrejme, máme za sebou už vstupné rokovania s potenciálnymi partnermi. Verím, že nový ‚naming rights‘ kontrakt predstavíme verejnosti ešte v priebehu tejto hokejovej sezóny,“ dodal.

Kým sa tak stane, bude Slovan svoje zápasy oficiálne hrávať na Zimnom štadióne Ondreja Nepelu, čo je úradný názov budovy, schválený pred pätnástimi rokmi mestským zastupiteľstvom.

Zapožičanie mena štadióna je v súčasnosti bežný marketingový nástroj po celom svete. HC Slovan upozorňuje, že v súčasnosti napríklad osem z desiatich najväčších futbalových štadiónov v Nemecku nesie názvy po partneroch klubov. Bez ich finančnej podpory by vraj ani veľké medzinárodné športové štadióny a haly neboli schopné samostatnej existencie. 

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Slovan, Slovnaft

Diskusia (0 reakcií)