Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Slovenská značka Dedoles má prvú kampaň v televízii. Pozrite si spot

16.09.2019, 16:55 | reb | © 2019 News and Media Holding

Internetový eshop Dedoles bol dosiaľ prítomný iba v online, no teraz zamieril prvý raz na televízne obrazovky. Od soboty beží spot kampane, pri ktorej vzniku stála aj agentúra Work&Hugs. Jej claim „spojený s prírodou, inšpirovaný tebou“ má priblížiť filozofiu značky.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

e-shop

Brand manažérka značky Martina Rypáková tvrdí, že Dedoles chce ľudí učiť k rešpektu a zodpovednosti – k sebe samým, k prírode i budúcim generáciám.

„Aby sme však spolu pozitívnym spôsobom inšpirovali masy musíme rásť a musíme byť našou činnosťou ešte viac známi. Aj preto sme sa rozhodli ísť do televízie,“ približuje.

Dedoles verí, že to, čo mení svet k lepšiemu, závisí od každodenných rozhodnutí. „Vždy si môžeme vybrať, či dáme prednosť značke, ktorá dbá na kvalitu materiálov a kladie dôraz na etickú a udržateľnú výrobu,“ opisuje M. Rypáková obchodnú filozofiu internetového predajcu.

Claim kampane znie „Dedoles – spojený s prírodou, inšpirovaný tebou“. „Rovnaké princípy ako v prírode fungujú aj v podnikaní,“ vysvetlil Jaro Chrapko, zakladateľ a CEO Dedoles.sk

Nakrúcanie spotu sa konalo na rôznych miestach, prírodnú časť v jednej zo scén reprezentuje najkrajší strom Európy 2014, ktorý sa nachádza v Hájnej Novej Vsi pri Topoľčanoch. V mestskom prostredí má byť protipólom stromu strecha bratislavského Istropolisu.

Kampaň odštartovala v sobotu a okrem televízie bude nasadená aj v online priestore, na sociálnych sieťach či v kinách.

„Veľmi si vážime nasadenie tímu Sorrywecan pod taktovkou Petra Hledíka. Bolo nám cťou pracovať s režisérom, ako je Rolanda Wraník a ďakujeme za podporu počas celej prípravy našej televíznej premiéry agentúre Work&Hugs,“ doplnili zástupcovia internetového obchodu.

Pre svojich priaznivcov spúšťa Dedoles aj výzvu, v rámci ktorej majú možnosť natočiť svoju verziu spotu. Reklama „ako vidíš Dedoles ty“ bude ku koncu kampane napokon odvysielaná v televízii. „Takýmto spôsobom chce Dedoles ešte viac zapojiť zákazníkov, aby sa stali súčasťou rastu a zmien, ktorých je táto kampaň len začiatkom,“ dodáva značka.

Vizitka kampane

  • Agentúra: Work&Hugs
  • Creative Director: Jord Nikov
  • Brand manager Dedoles: Martina Rypáková
  • Režisér: Sorrywecan Roland Wraník
  • Produkcia: Peter Hledík
  • Kamera: Marián Ontko
  • Sound design: Oliver Fillner

Making of

  • Kamera: Patrik Gubiš
  • Strih: Jakub Šteinecker

  • Tlačiť
  • 0

Tagy e-shop

Diskusia (0 reakcií)