Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Slovenská sporiteľňa promuje novou kampaňou podporu podnikateľov

30.04.2019, 16:16 | reb | © 2019 News and Media Holding

Slovenská sporiteľňa nasadí v stredu nový spot. Banka ním chce posunúť vnímanie značky a získať kompetenciu pre segment B2B. Spot je súčasťou kampane, ktorá v online a printoch odštartovala v polovici marca cez príbehy firemných klientov banky – Veselá paradajka, Voltia a Vajda group.

  • Tlačiť
  • 0

Ako uvádza Dáša Juríková, riaditeľka stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne, novým televíznym spotom banka pokračuje v posilňovaní pozicioningu ako „inovatívneho a zodpovedného lídra, ktorý verí ľuďom, ideám a podnikaniu“.

„Klienti nás inšpirujú svojimi úspešnými príbehmi. Tiež chceme ukázať, že Slovenská sporiteľňa je banka pre život a podnikanie. Myslíme si, že moderná krajina potrebuje firmy a podnikateľov, ktorí si veria a banku, ktorá verí im,“ dodala D. Juríková.

Za novým spotom stojí agentúra Zaraguza, ktorá chcela poukázať na to, že podnikanie nie o jednoduchej ceste k úspechu. „Pokiaľ ide o podnikanie, neustále nás bombardujú rôzne sucess stories o tých, ktorí v biznise uspeli a zbohatli. Toto pozlátko je však len vrchol ľadovca a úspechu predchádza množstvo prebdetých nocí, vypitých káv, potu a niekedy aj sĺz,“ povedala Eva Myjavcová, copywriterka agentúry.

V spote banky sa preto Zaraguza rozhodla ukázať celý proces, ktorý predchádza úspechu a vieru podnikateľa vo svoje vlastné schopnosti a vízie. O jeho produkciu sa postarala spoločnosť Hitchhiker films.

Slovenská sporiteľňa komunikuje v kampani ďalšie benefity pre firmy – elektronické bankovníctvo Business24, rýchle posudzovanie a schvaľovanie úverov a profesionálnych poradcov.

Televízny spot je súčasťou kampane, ktorá začala v online a printoch už v polovici marca úspešnými príbehmi firemných klientov banky - Veselá paradajka, Voltia a Vajda group.

Zdroj: Slovenská sporiteľňa

Zdroj: Slovenská sporiteľňa

Zdroj: Slovenská sporiteľňa

Vizitka kampane

  • Kreatívny riaditeľ: Michal Pastier
  • Stratég: Juraj Pobjecký
  • Art director: Milan Malý
  • Senior copywriter: Eva Myjavcová
  • Account: Katarína Kaššová, Anton Tököly
  • Režisér: Tomáš Řehořek
  • Kamera: Juraj Chlpík
  • Produkčná spoločnosť: Hitchhiker films
  • Producent: Ivan Hulík
  • Produkcia: Michal Gögh, Anička Javorská
  • Postprodukcia: Ekran
  • Strih: Marek Královský
  • Hudba: Leo Justi & Brazzabelle - Swipe It Off (feat. Zanillya)

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Slovenská sporiteľňa

Diskusia (0 reakcií)