Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Slovákov vyrušila reklama H&M s bozkom gejov, riešila ju Rada pre reklamu

17.02.2020, 18:17 | pol | © 2020 News and Media Holding

Sú to väčšinou domáce reklamy, ku ktorým zaujíma stanovisko Arbitrážna komisia Rady pre reklamu (AK RPR). Tentoraz však posudzovala pôvodom zahraničný spot, ktorý videli milióny divákov po celom svete. Značka H&M ho vlani pred Vianocami nasadila globálne a vysielal sa aj u nás.

  • Tlačiť
  • 9

V spleti kampaní, ktoré značky nasadzujú v exponovanom predsviatočnom období, bežal aj na Slovensku nový spot retailového giganta H&M.

Vianočná kampaň, ktorá štartovala v decembri, mala názov Moments in Between. Módna značka do reklamy obsadila bohatý komparz, medzi účinkujúcimi bola aj známa tvár – futbalista Raheem Sterling.

Vianoce sú o láske aj u gejov a lesieb

Spot nemal prevratný dej, myšlienka bola v zobrazení bežných situácii párov či rodín, ktoré spolu prežívajú obyčajné momenty počas sviatkov. A tie sú často najcennejšie.

Neprehliadnite

Zábery na jednotlivé páry sprevádzala typická vianočná skladba Have Yourself a Merry Little Christmas od speváčky Judy Garland.

Medzi dvojicami sa objavil aj pár gejov, ktorí sa vo svojej scéne bozkávajú. V plnej verzii spotu s 90-sekundovou dĺžkou sú v podobnej situácii zachytené aj dve lesby.

Claim H&M v slovenskej verzii spotu znel „Užite si čarovné chvíle sviatkov“. Na Facebooku mal 70-tisíc pozretí.

Reklamou sa zaoberala na svojom prvom tohtoročnom zasadnutí Rada pre reklamu. Tá dostala 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 9

Tagy H&M, Rada pre reklamu