Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Slováci si znova vybrali najobľúbenejšie značky. Víťaz obhájil prvenstvo

21.01.2020, 15:34 | reb | © 2020 News and Media Holding

Internetové kníhkupectvo Martinus je druhý raz po sebe najobľúbenejšou značkou slovenských zákazníkov. Oproti minulému roku zostalo nezmenené aj obsadenie ďalších dvoch priečok. Vyplýva to z najnovšej štúdie poradenskej spoločnosti KPMG, ktorá približuje hodnotenie Slovákov celkovo 50 značiek.

  • Tlačiť
  • 0

Prieskum zákazníckej skúsenosti od KPMG je štúdia o skúsenostiach Slovákov so značkami, ktorých sú klientmi alebo s nimi boli v interakcii v priebehu posledného pol roka. Spoločnosť sa na ne pýtala takmer 2 100 respondentov z celej krajiny.

Ich odpovede hodnotili metodikou „šiestich pilierov“, ktorými sú personalizácia, integrita, očakávania, čas a úsilie, riešenie problémov, empatia.

Neprehliadnite

Podľa aktuálneho prieskumu si zákaznícke hodnotenie za uplynulý rok zlepšilo viac než 70 percent sledovaných značiek. Trend ukazuje, že tie najoceňovanejšie sú v svojich výsledkoch konzistentné.

Vlaňajší výsledok na čele rebríčka zopakovalo internetové kníhkupectvo Martinus. „Do tímu si vyberáme ľudí s nadšením pre knihy, počúvame zákazníkov, neustále sa snažíme zdokonaľovať služby a občas prekvapíme ‚wow‘ efektom,“ hovorí Juraj Šlesar, marketingový manažér Martinusu k prvenstvu v rebríčku

V medziročnom porovnaní zostalo poradie nezmenené nielen v prípade Martinusu, ale celej prvej trojke – druhé miesto patrí 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy KPMG, Martinus, zákaznícka skúsenosť

Diskusia (0 reakcií)