Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Slováci pôjdu do Cannes s 22 prihláškami. Pozrite si výber

10.06.2014, 14:59 | Veronika Bartošová | © 2014 News and Media Holding

Slovenské agentúry budú na najväčšom reklamnom festivale v Cannes, ktorý sa bude konať od 15. do 21. júna, bojovať s celkovo 22 prihlásenými prácami.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Najväčší počet prihlášok zo Slovenska zaslala reklamná agentúra Jandl – v kategórii PR a Cyber bude bojovať o shortlist so selfpromo prácou Najväčšia malá agentúra na svete.

Medzi prihláškami od Jandl je aj práca See`Ya Fotoproduktion.

Do Cannes prihlásila svoju prácu pre Aknecolor aj reklamná agentúra Zaraguza Digital, na festivale zabojuje aj Mayer/McCann Erickson s prácou pre značku Coca-Cola a kampaň Bohatšie Slovensko.

Agentúra Adbee na najväčší reklamný festival prihlásila facebookový gril pre Marka Zuckerberga, Made by Vaculik prihlásila prácu lietajúce auto pre Aeromobil, Istropolitana Ogilvy bude súťažiť s prácou pre značku Citroën.

Najviac prác prihlásili slovenské agentúry do kategórie PR, celkovo sedem prác od piatich agentúr.

Cannes Lions tento rok otvorí svoje brány už po 61-krát. Ocenenia odovzdá v kategóriách Branded Content & Entertainment, Creative Effectiveness, Cyber, Design, Direct, Film, Film Craft, Innovation, Media, Mobile, Outdoor, PR, Press, Product Design, Promo & Activation, Radio, Titanium and Integrated. 

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Diskusia (0 reakcií)