Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Sladké rečičky, ututlávanie a hasenie konfliktov - PR je kreatívna práca snov

18.04.2014 | Ľuboslav Kačalka | Tomáš Czwitkovics

Diskusia (2 reakcie) Pravidlá diskusie

20.04.2014 | gejza77

čiže ak to správne chápem, tak môžem byť masový vrah, kradnúť ako finančná skupina a stačí mi PR expert, aby som vyzeral ako anjel .... du blejt, velebnosti

24.04.2014 | Ľuboslav Kačalka

Článok bol skôr o tom, že firmy v to veria a preto si platia špecialistov. Či však takýto postoj naozaj funguje nezávisí od firiem, ale od kritického postoja médií a čitateľov...