Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Škoda mení po 15 rokoch kreatívnu agentúru na Slovensku

03.12.2019, 11:10 | reb | © 2019 News and Media Holding

Škoda Auto Slovensko sa po rokoch rozhodla ukončiť spoluprácu s MullenLowe GGK Slovakia. Tá ako jej doterajšia partnerská agentúra zastrešovala kreatívnu stránku komunikácie od roku 2004.

  • Tlačiť
  • 0

V tendri, ktorý mal štyri kolá a trval viac ako päť mesiacov, uspela agentúra Wiktor Leo Burnett (WLB).

Pre automobilovú značku začnú kreatívci z agentúry WLB na slovenskom trhu pracovať od nového roka. Agentúra po vyhodnotení tendra strieda MullenLowe GGK Slovakia po 15 rokoch.

Pozornosť na elektromobilitu

„Agentúre MullenLowe GGK Slovakia, ako aj celému tímu, ktorý pre značku Škoda pracoval, ďakujem za seba, aj za celú spoločnosť Škoda Auto Slovensko za doterajšie roky skvelej a kvalitne odvedenej práce. V spolupráci so šikovnými a kreatívnymi ľuďmi, s ktorými sme za tie roky spolupracovali, rástla naša značka až tam, kde je teraz a stala sa lídrom v predaji áut na Slovensku,“ uviedol Jan Steyrer, marketingový vedúci spoločnosti Škoda Auto Slovensko.

Podľa jeho slov sa chcú v Škode novým prístupom v komunikácii 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Škoda Auto, wiktor leo burnett

Diskusia (0 reakcií)