Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Silná konkurencia, no vyhrať môže iba jeden. Hlasujte za najlepšiu kampaň

24.05.2019, 16:40 | Mediálne.sk

V Kampani mesiaca pokračujeme v hodnotení slovenských reklamných kampaní. Tentoraz hľadáme najlepšiu prácu za apríl. Na shortliste je 13 kampaní, ktoré boli nasadené v uplynulom období. Pomôžte nám rozhodnúť, ktoré z nich najviac vynikajú nápadom, realizáciou a prínosom pre značku.

  • Tlačiť
  • 0

Aj tentoraz sa môžete podieľať na rozhodovaní o najlepšej kampani za predošlý mesiac. Tentoraz je v nominácii 13 kampaní, ktoré značky nasadili v priebehu apríla.

Z hlasovania odbornej poroty, agentúr a verejnosti vzíde aj tentoraz víťaz. Spoločný hlas verejnosti má v hlasovaní pätinovú váhu, rovnako ako body, ktoré odovzdajú reklamné agentúry. Hlasovanie odbornej poroty má trojpätinovú váhu.   

Vaša pomoc pri výbere najlepších kampaní bude ocenená, jedného z hlasujúcich odmeníme štvrťročným digitálnym predplatným týždenníka TREND.

Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca na Mediálne.sk

Deadline na hlasovanie – vyplnenie formulára – je do utorka 28. mája do 10:00 h. Viac informácií o hlasovaní.

Shortlisty do Kampane mesiaca vyberá redakcia Mediálne.sk na základe prihlásených prác a vlastného monitoringu.

SHORTLIST KAMPANE MESIACA (APRÍL 2019)

Tešíme sa na vaše hodnotenia! 

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Kampaň mesiaca

Diskusia (0 reakcií)