Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Šariš prichádza s anglickým pivom v slovenskom šate. Pozrite si nový spot

01.03.2019, 13:20 | reb | © 2019 News and Media Holding

Slovenský pivovar Šariš prichádza na trh s novinkou inšpirovanou anglickým Ale, teda vrchne kvaseným pivom. Do ponuky ho zaradil s „poslovenčeným“ názvom Ejl. S novým produktom je spojená aj kreatíva, za ktorou stojí agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

  • Tlačiť
  • 0

Hedlajn novej kampane znie „Ejl. Ale po našom“. Ako tvrdí Šariš, prispôsobil ho chutiam Slovákov. Okrem ľahšej, „piteľnejšej“ receptúry v ňom šarišskí sládkovia použili aj výhradne slovenský slad z vlastnej sladovne.

Prepojenie dvoch rôznych svetov, anglického a slovenského, je aj vizuálnou inšpiráciou televízneho spotu – od kostýmov a rekvizít po choreografiu. „V novom pive Šariš Ejl sme spojili anglickú receptúru so slovenskou vášňou,“ znie v reklame, v ktorej si „zahrala“ aj kráľovná Alžbeta.

Šariš priniesol pivo typu Ale na celé Slovensko ako prvý veľký pivovar. Jeho nová kampaň prebieha prostredníctvom viacerých kanálov.

Na konci februára odštartovala značka komunikáciu vo forme teasingových YouTube bumperov a od marca je hlavný spot nasadený v televízii.

Vizitka kampane

  • Creative Director: Adam Marčan
  • Art Director: Adam Marčan
  • Copywriter: Matúš Kvas
  • Strategy Planner: Patrícia Reichlová
  • Unit Director: Anna Dzurjaníková
  • Account Manager: Niki Weng
  • Režisér: Pepe Ehrenberger Kamera: Martin Chlpík Choreografia: Miroslav „Spunkey“ Balogh
  • Produkcia: Protos Productions

  • Tlačiť
  • 0

Tagy MUW Saatchi & Saatchi, Šariš

Diskusia (0 reakcií)