Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Samsung si vybral na Slovensku novú PR agentúru

03.10.2019, 16:58 | pol | © 2019 News and Media Holding

Technologický výrobca Samsung má za sebou tri výberové konanie v oblasti vzťahov s verejnosťou. Tender na novú PR agentúru robila spoločnosť na Slovensku aj v Česku. Mení tiež dodávateľa mediálneho monitoringu.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

Samsung

O spustení tendra informoval Samsung v júni tohto roka, aktuálne už spoločnosť ohlásila víťazov. Na Slovensku bude PR zastrešovať agentúra Seesame, ktorá dlhodobo vedie v rebríčku slovenských PR agentúr podľa výšky tržieb.

Seesame v prípade Samsungu nahradí agentúru Omnipublic Consulting. Agentúra spolupracuje s viacerými značkami ako Heineken, Pfizer, YIT, AT&T, Nadácia Eset, Tachyum, Magna, OVB, SLASPO, Shell, Ikea, Mattoni, Adidas, CBA a ďalšími.

Novú PR agentúru si Samsung vybral aj v Česku, kde si zvolil spoločnosť Taktiq Communications. Nahradí agentúru Ogilvy.

Monitoring a analýzu médií bude pre Samsung dodáva spoločnosť Monitora media, ktorá predložila najlepšiu ponuku. Nahradí spoločnosť Newton Media.

Doterajšie agentúry budú svoje služby poskytovať v plnom rozsahu do konca roka a nové začnú pre Samsung pracovať od januára 2020 – podmienkou je včasné uzatvorenie všetkých právnych formalít.

„Doterajšie PR agentúry, ktoré s nami pracovali viac než desať rokov, boli pre nás skutočnými partnermi a odvádzali skvelú prácu. Patrí im veľká vďaka za to, že Samsung je jednou z najznámejších a najrešpektovanejších značiek v Česku a na Slovensku,“ uviedla Tereza Vránková, riaditeľka marketingu a komunikácie Samsung Electronics Czech and Slovak.

„Náš celosvetový úspech tkvie nielen v pokrokových technológiách, ale aj v prepracovanej komunikácii. To je s ohľadom na silnú konkurenciu a rýchly vývoj v mediálnej oblasti nesmierne náročné. Je potrebné dodať nášmu PR novú energiu a obohatiť ho o nevšedné prístupy a myšlienky. A my veríme, že nové agentúry nám pomôžu sa posunúť zase o kus ďalej. Zároveň však máme v sebe veľký rešpekt a cítime vďačnosť voči dodávateľom, ktorí pre nás boli dlho veľkou oporou,“ dodal.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Samsung

Diskusia (0 reakcií)