Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Chodec Matej Tóth sa stal tvárou kampane Ligy proti rakovine

10.10.2016, 18:17 | Veronika Bartošová | © 2016 News and Media Holding

Liga proti rakovine prichádza v rámci Týždňa proti rakovine s reklamnou kampaňou, ktorej cieľom je upriamiť pozornosť ľudí na prevenciu. Ambasádorom kampane sa stal olympijský víťaz v rýchlochôdzi Matej Tóth, ktorý vyzýva Slovákov na „krok ku zdraviu“.

  • Tlačiť
  • 0

Občianske združenie v preventívnej kampani ľudí vyzýva k pohybu, tentoraz však nebudú skákať „žabáky“, ako to minulý rok robila herečka Petra Polnišová spolu so Zuzanou Šebovou, ale kráčať. S výzvou „Spravme krok ku zdraviu“ má kampaň motivovať ľudí k chôdzi, ktorá je pre človeka v podstate nenáročná.

„Prejdite spolu za mesiac toľko krokov ako Matej za rok,“ vyzýva Liga proti rakovine slovenskú verejnosť. Výzvu zverejnila aj na svojom webe a reklamných vizuáloch. Podľa združenia olympionik urobí za jeden rok približne 10 miliónov krokov, avšak keď sa spojí celé Slovensko, môže toto číslo prekonať.

Zdroj: www.lpr.sk

Do výzvy je možné zapojiť sa na webe www.krokkuzdraviu.sk počas celého októbra, pričom verejnosť si môže svoje „nachodené“ kroky vymieňať za odmeny a zľavy. Je však potrebné sa zaregistrovať a následne prostredníctvom mobilnej aplikácie iHealth pre iOS a Google Fit pre Android zaznamenávať svoje kroky. Tie sa budú od všetkých prihlásených používateľov sčítavať a na konci výzvy bude jasné, či ľudia dokázali prekonať 10 miliónov krokov za jeden mesiac. Samotný M. Tóth spolupracuje aj s komerčnými značkami, stal sa napríklad tvárou bežeckých aktivít operátor O2. 

Týždeň proti rakovine sa začína 10. októbra, keď štartuje aj reklamná kampaň. Špeciálny týždeň vyvrcholí piatkovým podujatím Deň jabĺk, v rámci ktorého dobrovoľníci rozdávajú toto ovocie ako symbol zdravej výživy ako aj ďalšími sprievodnými podujatiami.

Ligu proti rakovine podporujú aj mnohé komerčné značky, napríklad reťazec Tesco sa zapojil do iniciatívy Go Pink a časť sumy z predaja niektorých výrobkov posiela dobročinnej organizácii. Viac informácií

Liga proti rakovine v priebehu tohto roka tiež predstavila kampaň, do ktorej obsadila skutočnú onkologickú pacientku Gabiku. Združenie chcelo inšpirovať ľudí k tomu, aby sa na chvíľu zastavili a vychutnali si krásu bežných momentov.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Liga proti rakovine

Diskusia (0 reakcií)