Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Royal Crown Cola nasadila do televízie nový minútový spot

04.02.2019, 10:22 | reb | © 2019 News and Media Holding

Kofola ČeskoSlovensko a agentúra WMC Grey prichádzajú s novou kampaňou pre značku Royal Crown Cola. Po minuloročnom rebrandingu je aj jej najnovšia komunikácia založená na autenticite a pomalom životnom tempe, ktorý je typický pre juh Spojených štátov, teda miesto pôvodu tohto nápoja.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

Kofola

Tohtoročná kampaň Royal Crown Coly, ktorá je v televízii a v online prostredí od februára, má byť podľa Kofoly ešte viac založená na tradícii. Nový spot predstavuje Slovákom pôvod značky a jej hodnoty.

„Royal Crown Cola vtiahne spotrebiteľa do života amerických južanov, ktorí sa nikdy za ničím nenaháňajú a radšej v tieni verandy popíjajú pohárik vychladenej koly. A práve kvôli autentickosti vznikali všetky materiály priamo na juhu USA, odkiaľ Royal Crown Cola pochádza,“ vysvetľuje Lucia Tarbajovská, marketing manager Kofola ČeskoSlovensko.

Na mieste pôvodu značky vznikal aj 60-sekundový spot, ktorého réžie sa ujal Milan Balog v produkcii Boogie Films. Do televízií je nasadená reklama v plnej minútovej dĺžke. 

V spote neznie slovenčina, ale angličtina s južanským akcentom. Kreatívny riaditeľ WMC Grey David Suda je s týmto nápadom spokojný.

„Obdivujem vcelku smelý krok klienta pustiť v dabingom vychovanej krajine anglicky hovorené video. Rovnako odvážnym krokom je aj nasadiť namiesto pôvodne plánovanej tridsiatky kampaň s minútovým spotom,“ uviedol.

Najnovší spot Royal Crown Coly sa natáčal na juhu USAZdroj: Kofola ČeskoSlovensko

Spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko predstavila spolu s WMC Grey rebrandovanú značku Royal Crown Cola (pôvodne RC Cola) pred rokom. Tá zmenila okrem názvu aj celú vizuálnu podobu, receptúru, distribučný model a komunikačný koncept.

„Vymanila sa zo segmentu rýchleho občerstvenia, aby sa stala prémiovým produktom, ktorý nabáda k neuponáhľanému štýlu života,“ uvádza o zmenách spoločnosť.

Kofola má značku v portfóliu vďaka spolupráci s americkým majiteľom. Ten adaptoval produkt aj na ďalších trhoch v Európe.

Vizitka kampane

  • Creative director: David Suda
  • Art director: Christophe Wechsler
  • Copywriter: Pavel W. Přibyl
  • Account director: Martina Vacíková
  • Account manager: Jan Štička
  • Director: Milan Balog
  • DOP: Dušan Husár
  • Produkcia: Boogie Films

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Kofola

Diskusia (0 reakcií)