Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Renault si povolal do kampane Hulka. Zo spotu urobil poriadnu drámu

13.08.2017, 17:43 | Veronika Bartošová | © 2017 News and Media Holding

Ad-week-end | Súhrn najnovších reklamných kampaní vo svete predstavených tento týždeň.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Automobilka Renault v Brazílii si do spotu prizvala komiksovú postavu Hulka, s ktorým prezentuje nový model Renault Kwid. Postava zachraňuje mesto pred blížiacou sa katastrofou a po jeho stopách ide aj samotný automobil. Celý spot je poriadne nabitý akciou a hlavná postava mu dodáva šmrnc. 

Novozélandský komik Tim Batt je spolu s kravami hlavnou postavou novej kampane New Zealand Jerky. Divákom vysvetľuje, prečo majú kravy kopytá namiesto nôh. Kampaň propaguje takzvané skutočné mäso. Kreatívny koncept vytvorila reklamná agentúra North. 

Hráči Clans of Clans dostávajú vďaka nasledujúcemu spotu odpovede na častú otázku, čo sa stalo s Builderom. Postava bola ústrednou témou mobilnej hry počas piatich rokov a neskôr zmizla. Nadšenci hry sa s ňou a ďalšími hrdinami môžu stretnúť v novom animovanom spote plnom dobrodružstva. 

Mnohí ľudia so svojou dovolenkou nie sú spokojní a v duchu si hovoria, že na tomto mieste a s týmito ľuďmi byť nemali. Rovnaká situácia nastala aj v kampani Secret Escapes od reklamnej agentúry Droga5 z Londýna. Spot však vyzdvihuje službu určenú pre členov, ktorej súčasťou ponuky sú zľavnené luxusné ubytovania v hoteloch a cestovné balíky.

Spoločnosť Cost Plus a jej reklamná agentúra barrettSF požiadali spotrebiteľov v San Franciscu, Chicagu a v Seattli, aby sa sami vyjadrili, ako používajú produkty v domácnosti. Je z toho kampaň, ktorá využíva reálne mená zákazníkov a ich skúsenosti. 

Amnesty International z Írska predstavila krátky film, v ktorom ženy hovoria o nie veľmi príjemných okamihoch, ktoré nastavajú počas obdobia tehotenstva. Žiadne smutné výrazy však neočakávajte, o celej situácii hovoria s humorom a veľmi zábavne. Film má upozorniť na jeden z bodov v ústave Írska, ktorá zakazuje umelé prerušenie tehotenstva okrem prípadu, kedy je život matky v bezprostrednom ohrození.

Seriál Ad-week-end vychádza každú nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk. Pozrite si staršie vydania a objednajte si RSS feed.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Ad-week-end

Diskusia (0 reakcií)